Gå til innhold

Bytte ut mitt 2.1 system mot 5.1, men hvilket?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har selv x-530, og er strålende fornøyd. Ville valgt Logitech, de er generelt gode...

Jeg holder selv en knapp på den.

Men er bare litt usikker.... :hrm:

tenker på de samme..men de har ikke THX støtte :(

THX er ikke noe høyttalerene kan "støtte". THX er rett og slett et kvalitetsstempel som har blitt mer og mer utvannet de siste årene. Først var det lydanleggene i kinosaler som ble THX godkjent, så fikk hi-fi hjemmekinoutstyr THX stempel, og nå har pc-høyttalerene det samme..

 

Det er bare å drite i THX, det betyr ingen verdens ting.

Lenke til kommentar

Det finnes ikke noe utstyr som støtter THX.

 

THX godkjenning betyr bare at utstyret er testet av Lucas Arts og godkjent som bra utstyr. Ting som ikke har THX godkjenning kan godt være bedre utstyr, men da er det ikke testet og godkjent av LA.

 

(EDIT: ser at jeg ikke var rasket her.)

Endret av olapirat
Lenke til kommentar
har selv x-530, og er strålende fornøyd. Ville valgt Logitech, de er generelt gode...

Jeg holder selv en knapp på den.

Men er bare litt usikker.... :hrm:

tenker på de samme..men de har ikke THX støtte :(

THX er ikke noe høyttalerene kan "støtte". THX er rett og slett et kvalitetsstempel som har blitt mer og mer utvannet de siste årene. Først var det lydanleggene i kinosaler som ble THX godkjent, så fikk hi-fi hjemmekinoutstyr THX stempel, og nå har pc-høyttalerene det samme..

 

Det er bare å drite i THX, det betyr ingen verdens ting.

nei nå må jeg le :D har ikke thx noenting å si lenger? nå er du på vill vandring i bærkrattet gutten min... Les heller litt om emnet flør du kommer med slike tåpelige bastante utsagn :ermm:

Lenke til kommentar
etter minne erfaringer er alt me Logitech på kvalitet. Jeg har alt ekstautstyret til pcen min i Logitech og er kjempefornøyd. Men det koster sin pris da. Logitech koster jo litt da. Vis det skal være kvalitet :yes:

Ja, har vel så og si det meste til begge pc'ene i en eller annen form for logitech.

Utstyret har aldri skuffet og er alltid av topp kvalitet.

 

Så ja, jeg holder en knapp på logitech sitt x-530.

 

*bestille*

:)

Lenke til kommentar
nei nå må jeg le  :D  har ikke thx noenting å si lenger? nå er du på vill vandring i bærkrattet gutten min... Les heller litt om emnet flør du kommer med slike tåpelige bastante utsagn  :ermm:

Jeg har et 2.1 høyttalersett fra logitech, det kostet meg ca 1100 kroner. Det er prydet med den lekre THX logoen, og har forsåvidt grei lyd. Dette betyr ikke at det dekker et av minimumskravene til "THX home theater" engang, som er lyd i 5 kanaler.. At det bruker THX logoen, som er et kvalitetsstempel for kinoanlegg, er rett og slett en skam.

Endret av likferd
Lenke til kommentar
nei nå må jeg le :D har ikke thx noenting å si lenger? nå er du på vill vandring i bærkrattet gutten min... Les heller litt om emnet flør du kommer med slike tåpelige bastante utsagn :ermm:

Tror heller det er andre veien "gutten min"... Han kan nok mer enn deg om dette og det er du som er på viddene.

 

Noe som koster under tusenlappen og har THX-støtte er ikke noe bra utstyr.

Lenke til kommentar

Har vel forgjengeren til Logitech Z-640 5.1. Har 4.1 eller no. Er akkurat samme bare uten den i midten. Det holder i massevis for meg som bor i leilighet vil jeg si. Spiller høyt og gir en bra bass. Er ingen über audiofil kar, men jeg liker lyden. Billig og mye lyd. Helt knall, men det skal sies at jeg fikk det av en kompis :D (Han fikk to ved en feil) :!:

Endret av gixxerman
Lenke til kommentar
Har vel forgjengeren til Logitech Z-640 5.1. Har 4.1 eller no. Er akkurat samme bare uten den i midten. Det holder i massevis for meg som bor i leilighet vil jeg si. Spiller høyt og gir en bra bass. Er ingen über audiofil kar, men jeg liker lyden. Billig og mye lyd. Helt knall, men det skal sies at jeg fikk det av en kompis  :D (Han fikk to ved en feil)  :!:

det settet hadde jeg å :p

4.1 :)

drit rævva lyd, men grei bass...

 

var litt sur på det, og gikk løs på det med glavakniv ( :whistle: ), for å finne ut at basselementet er ca 3 tommer :!:

 

Kjøpte meg heller full 5.1 reciever, dyr dvdspiller med dts(digital 5.1 overføring, optisk) og skikklig høytalere jeg :)

 

Har ikke gått løs på det med glavakniv iallefall :)

Endret av Axentrix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...