Staalkontroll Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) På den ene pc'en her hjemme har jeg et 2.1 system som skal byttes ut. Tenkte jeg skulle ligge et sted under 600 kr, ettersom jeg ikke er så kravstor Jeg har da sett på disse: Logitech X-530 Creative Inspire T5400 Logitech Z-640 5.1 Hvilket er og anbefale, og er det så mye forskjell på dem? Endret 29. desember 2004 av haddis Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 jeg anbefaler det siste settet. Logitech z-60 5.1 Broren min har det. Ordentlig trøkk i bassen, og bra til musikk og spill :!: Kjøp DET!!!! Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 har selv x-530, og er strålende fornøyd. Ville valgt Logitech, de er generelt gode... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 har selv x-530, og er strålende fornøyd. Ville valgt Logitech, de er generelt gode... Jeg holder selv en knapp på den. Men er bare litt usikker.... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 har selv x-530, og er strålende fornøyd. Ville valgt Logitech, de er generelt gode... Jeg holder selv en knapp på den. Men er bare litt usikker.... tenker på de samme..men de har ikke THX støtte Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 tenker på de samme..men de har ikke THX støtte Som sagt, jeg er ikke så kresen... Lenke til kommentar
runela Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 etter minne erfaringer er alt me Logitech på kvalitet. Jeg har alt ekstautstyret til pcen min i Logitech og er kjempefornøyd. Men det koster sin pris da. Logitech koster jo litt da. Vis det skal være kvalitet Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Eg ville ikkje gått for 5.1, ville kjøpt eit knall bra 2.1 får masse meir for penga... 5.1 tar bare masse meir plass Alle som har det sette no det ikkje skikkelig opp...for dei har ikkje plass til d Lenke til kommentar
likferd Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 har selv x-530, og er strålende fornøyd. Ville valgt Logitech, de er generelt gode... Jeg holder selv en knapp på den. Men er bare litt usikker.... tenker på de samme..men de har ikke THX støtte THX er ikke noe høyttalerene kan "støtte". THX er rett og slett et kvalitetsstempel som har blitt mer og mer utvannet de siste årene. Først var det lydanleggene i kinosaler som ble THX godkjent, så fikk hi-fi hjemmekinoutstyr THX stempel, og nå har pc-høyttalerene det samme.. Det er bare å drite i THX, det betyr ingen verdens ting. Lenke til kommentar
OlaPirat Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Det finnes ikke noe utstyr som støtter THX. THX godkjenning betyr bare at utstyret er testet av Lucas Arts og godkjent som bra utstyr. Ting som ikke har THX godkjenning kan godt være bedre utstyr, men da er det ikke testet og godkjent av LA. (EDIT: ser at jeg ikke var rasket her.) Endret 29. desember 2004 av olapirat Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Eg ville ikkje gått for 5.1, ville kjøpt eit knall bra 2.1 får masse meir for penga... 5.1 tar bare masse meir plass Alle som har det sette no det ikkje skikkelig opp...for dei har ikkje plass til d Jeg har mer enn nok av plass Så det blir et 5.1 system... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Vil bare gi deg en advarsel: Ikke kjøp 5.1! tar aaaaaaaltfor masse plass.. lager ikke med/betre lyd enn ett 2.1 av samme kvalitet.. ! Lenke til kommentar
p0lse Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 har selv x-530, og er strålende fornøyd. Ville valgt Logitech, de er generelt gode... Jeg holder selv en knapp på den. Men er bare litt usikker.... tenker på de samme..men de har ikke THX støtte THX er ikke noe høyttalerene kan "støtte". THX er rett og slett et kvalitetsstempel som har blitt mer og mer utvannet de siste årene. Først var det lydanleggene i kinosaler som ble THX godkjent, så fikk hi-fi hjemmekinoutstyr THX stempel, og nå har pc-høyttalerene det samme.. Det er bare å drite i THX, det betyr ingen verdens ting. nei nå må jeg le har ikke thx noenting å si lenger? nå er du på vill vandring i bærkrattet gutten min... Les heller litt om emnet flør du kommer med slike tåpelige bastante utsagn Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 etter minne erfaringer er alt me Logitech på kvalitet. Jeg har alt ekstautstyret til pcen min i Logitech og er kjempefornøyd. Men det koster sin pris da. Logitech koster jo litt da. Vis det skal være kvalitet Ja, har vel så og si det meste til begge pc'ene i en eller annen form for logitech. Utstyret har aldri skuffet og er alltid av topp kvalitet. Så ja, jeg holder en knapp på logitech sitt x-530. *bestille* Lenke til kommentar
likferd Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) nei nå må jeg le har ikke thx noenting å si lenger? nå er du på vill vandring i bærkrattet gutten min... Les heller litt om emnet flør du kommer med slike tåpelige bastante utsagn Jeg har et 2.1 høyttalersett fra logitech, det kostet meg ca 1100 kroner. Det er prydet med den lekre THX logoen, og har forsåvidt grei lyd. Dette betyr ikke at det dekker et av minimumskravene til "THX home theater" engang, som er lyd i 5 kanaler.. At det bruker THX logoen, som er et kvalitetsstempel for kinoanlegg, er rett og slett en skam. Endret 29. desember 2004 av likferd Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 nei nå må jeg le har ikke thx noenting å si lenger? nå er du på vill vandring i bærkrattet gutten min... Les heller litt om emnet flør du kommer med slike tåpelige bastante utsagn Tror heller det er andre veien "gutten min"... Han kan nok mer enn deg om dette og det er du som er på viddene. Noe som koster under tusenlappen og har THX-støtte er ikke noe bra utstyr. Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Synes kanskje THX-kravene til pc-høytalere er litt vell slappe for tiden! Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Har vel forgjengeren til Logitech Z-640 5.1. Har 4.1 eller no. Er akkurat samme bare uten den i midten. Det holder i massevis for meg som bor i leilighet vil jeg si. Spiller høyt og gir en bra bass. Er ingen über audiofil kar, men jeg liker lyden. Billig og mye lyd. Helt knall, men det skal sies at jeg fikk det av en kompis (Han fikk to ved en feil) :!: Endret 30. desember 2004 av gixxerman Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Har vel forgjengeren til Logitech Z-640 5.1. Har 4.1 eller no. Er akkurat samme bare uten den i midten. Det holder i massevis for meg som bor i leilighet vil jeg si. Spiller høyt og gir en bra bass. Er ingen über audiofil kar, men jeg liker lyden. Billig og mye lyd. Helt knall, men det skal sies at jeg fikk det av en kompis (Han fikk to ved en feil) :!: det settet hadde jeg å 4.1 drit rævva lyd, men grei bass... var litt sur på det, og gikk løs på det med glavakniv ( ), for å finne ut at basselementet er ca 3 tommer :!: Kjøpte meg heller full 5.1 reciever, dyr dvdspiller med dts(digital 5.1 overføring, optisk) og skikklig høytalere jeg Har ikke gått løs på det med glavakniv iallefall Endret 30. desember 2004 av Axentrix Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Du vil ikke angre på x-530, det er skikkelig value, og et bevis på at Logitech leverer de beste varene uansett pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå