Krim Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hvordan er de videregående skolene i Oslo? Er noen bra og noen dårlige? Kan dere gi meg en liten oversikt? Lenke til kommentar
consilium Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hva definerer du som bra og dårlig? De fleste går etter karaktersnittet. Oversikt: http://www.ude.oslo.kommune.no/default.asp...=/Skoleoversikt Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Tja, de gode da jeg gikk på VGS var Fagerborg, Katta, Handelsgym og Persbråten. Mulig Berg også. Men det kommer jo ann på om du tenker på karakterer eller sosialt. De over er karakterer. Lenke til kommentar
Krim Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg er kun interessert i å vite om skoler med allmenne, økonomiske og administrive fag. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Det er AØA på de jeg nevnte. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Etter det jeg har hørt, så er ofte de skolene med høyest snitt, de skolene med dårlig miljø... Folk jeg kjenner som går på Lamberseter og Katta sier at folka har skikkelig tørr humor, og er skikkelig inn i sånn ungdomspress miljø... [/Thats what I heard] Gikk på "dårlig" skole... Etterstad (Oslo Teknisk og maritime) Miljøet var på topp!!! på GK gikk jeg ut med 5 i snitt, og fra ungdomsskolen hade jeg 2.3 i snitt... Det var 9 i klassa som fikk 6 på eksamen og 5(resten) som fikk 5... Dette sier litt om hvor sammensveisa klassa var og hvordan vi hjalp hverandre med å skjønne ting. VK1 gikk jeg ned til 4.5 i snitt, men er fortsatt utrolig fornøyd. Går nå VK2 Allmenne påbygg, har ikke fått karakterkortet enda, men ligger nok på rundt 3.x i snitt. Liker ikke alle i klassa, men et par greie folk. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Etter det jeg har hørt, så er ofte de skolene med høyest snitt, de skolene med dårlig miljø... Folk jeg kjenner som går på Lamberseter og Katta sier at folka har skikkelig tørr humor, og er skikkelig inn i sånn ungdomspress miljø... [/Thats what I heard] Tro meg, det du sier stemmer 100% Går på Lambertseter, miljøet er helt for jævlig selv om statistikk sier noe helt annet. Det er så mange sosiale grupper her at det er sykt - ingen av medlemmene i hver gruppe snakker nesten med hverandre. Jeg hilser sjeldent på andre i klassen og motsatt... Men det betyr ikke at alt er lost - du får alltid noen perlevenner på tvers av klassene (tror jeg kjenner kontaktene dine på Lambert, mephisto ) Lenke til kommentar
rævva_ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 off-topic: er det noen her som vet hvilken ungdomsskole ungdomsskole elever fra kjelsås går på? er ikke det den skolen med ca 800 elever på? jeg kommer ikke på navnet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg har det fint på Lambertseter, jeg. Men skolen i seg selv er ikke så fantastisk, noe jeg kan si selv uten førstehåndserfaring med andre vgs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå