stian-hg Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Se profil for maskinvare. Jeg har problemer med at alle spill og 3D applikasjoner som 3DMark fryser. Jeg føler jeg har prøvd stort sett det meste: - Skjermkort eller annen maskinvare er ikke overklokket. - Jeg har prøvd 4 forskjellige drivere inkludert den siste betaversjonen fra Nvidia, 67.03. - Prime95 har stresstestet i 20 timer samt jeg har tatt en runde (1 pass) med Memtest86 for å avskrive feil med annen maskinvare. - Drivere til annen maskinvare er oppdatert og utprøvd i flere versjoner. Noen som har tips til andre ting jeg bør foreta meg før jeg kontakter Komplett? EDIT: Når jeg tok ut kortet for å prøve det i en annen maskin så jeg at låsen til AGP porten ikke var skikkelig låst. Dessuten sto en vifteledning nærmest i spenn over kortet. Har nå testet flere runder i 3DMark03 samt noe Half-Life 2 og jammen ser det bra ut. Det enkleste er ofte det beste EDIT 2: Nå er problemet plutselig oppstått igjen. Kan det være dårlig kontakt et sted? Noen som har erfart dette selv? Endret 30. desember 2004 av stian-hg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå