poffer Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Er ganske grønn på dette men jeg lurer på om det kan ha noe for seg å overklokke et slikt skjermkort? Hvis ja, evnt hva slags program anbefales for å utføre dette? Lurer også i denne forbindelse på om jeg må gjøre noe med (koble ut) det inntegrerte skjermkortet som var på maskinen når jeg kjøpte den, og evnt hvordan dette i såtilfelle gjøres? Håper at noen kan svare på dette. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 1. Overklokking kan gjøre skade på hardware'n og evt. ødelegge det. 2. Med overklokking vil skjermkortet ditt yte bedre! 3. Overklokking skjer først og fremst i BIOS! (trykk Delete under oppstarten...) Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) powerstrip er et fint program til å klokke med man overklokker ikke skjermkort i bios. les denne: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=171401 Endret 30. desember 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå