xxole Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hei. jeg har kjøpt meg en Apacer AV220 flach basert MP3 spiller og den er forsåvidt grei nok bortsett fra en svært iriterende knitring i lyden. Når jeg spiller av musikk via stereoen så er denne knitringen ikke til stede. Spilleren kommer jo opp som flyttbar disk i utforskeren så jeg markerer bare de filene jeg vil ha over til spilleren og velger "send til flyttbar disk" når jeg overfører filene. Jeg bruker forlengelse kabelen som fulgte med spilleren men jeg har også forsøkt å plugge den direkte til pcen uten at det hjalp noe som helst. Har noen et forslag til hva som kan være problemet? Mvh Knut Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Har du prøvd med flere forskjellige hodetelefoner. Jeg har stor tro på at det er der problemet ligger. Lenke til kommentar
xxole Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Prøvde med nye høretelefoner. Det hjalp desverre ikke. Jeg hørte bare knitringen bedre.... Lenke til kommentar
xxole Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Nå har jeg prøvd å overføre filene fra min datters pc men det hjalp heller ikke. Det siste jeg prøvde var å rippe cdene med en annen codeck. Nå bruker jeg flask sin med Variabel Bit Rate satt på høyeste kvalitetsinstilling og det ser ut til at alt er bra nå. Ikke noe knitring på de filene som er rippet med den nye codecken. Kan det være at spilleren min ikke takler fast bittrate? Når jeg spiller av i mediaplayeren og tar lyden ut gjennom anlegget er det ingen knitring som sagt. Nå er jeg redd jeg må belage meg på å rippe hele cd samlingen på ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå