MrLuni Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 På min C: partisjon så er det noe som tar opp nesten all plassen. Partisjonen er på 5gb og det er brukt 4.2gb MEN eg finner bare 2.5gb med filer og mapper Eg viser alle sjulte filer og slettet det som ikke trengs. Hva kan det vare som tar opp plassen ? plz help a windows hater Lenke til kommentar
Pels Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 har du også haket av skjul beskyttete operativsystemfiler ? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 kanskje " system restore " ? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Har du Norton Protected files i papirkurven+ Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 fant den... Pagefile som tar opp 1,5gb Står at det er systemfil, er den nødvendig ? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 fant den... Pagefile som tar opp 1,5gb Står at det er systemfil, er den nødvendig ? Bare å slette den, den kommer til å bli laget igjen av Windows uansett. Pagefile = virtual memory. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Går ikke ann å slette den Går det ikke ann å stille på kor mye den skal bruke da (eller noe rart nåkkå) EDIT: Fant ut åssn man forandrer d Endret 30. desember 2004 av luni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå