jfo Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Har anskaffet meg Dell Axim 50v - en riktit liten lekkerbisken. Imidlertid er jeg ikke alt for kjent med bruk av PDA. Er det noen som kan fortelle meg (om det i hele tatt går an...) hvordan jeg får den til å skrive æøå? Takknemlig for svar....maskinen er super Lenke til kommentar
jfo Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 ....mener altså hvordan jeg kan skrive norske tegn - vet nå at de finnes blant spesialtegn Lenke til kommentar
RogerA Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hei. Prøv denne. Lykke til. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Prøv denne. Nei, ikke gjør det! Tastaturet er ikke oppdatert for VGA-skjermer ennå, så du vil få store problemer... Lenke til kommentar
jfo Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 hehe...fanget det opp før jeg forsøkte... noen formening om når det kommer slikt tastatur for vga-skjerm? jfo Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Æ, Ø og Å ligger inne på den áü-knappen. Går relativt kjapt å få de frem. Du kan imidlertid laste ned for eksempel Rasco Keyboard Pro. Har ikke prøvd det selv, grunnet et hakk i skjermen for tiden , men opresterud på forumet bruker det på en PDA med VGA. Epocket kommer vel også med en VGA-versjon av sitt tastatur etter hvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå