Lonely Wolf Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Ja...Topic sier det meste!!one!!!!1 Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 søk på google Google.no vist du ikkje klarer det sjølv må vi ha mer spesifikasjona en berre "trenger drivere til CD-rom" Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 driver til cd rom?? alldri vert borti cd romer som trenger drivere Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 trur du har plugga feil eg :-) Jumper setings må være rette... Ein på slave og ein på matster... Se bakpå :-) Lenke til kommentar
Lonely Wolf Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 trur du har plugga feil eg :-) Jumper setings må være rette... Ein på slave og ein på matster... Se bakpå :-) ehh....*lol* Jeg vet hvordan jeg bygger egen pc og alt det der. Men jeg klarer ikke innstalere ett spill. Og da tok jeg kontakt med produsenten og der sa di at jeg muligens trengte ny driver til cd-romet, for det kommer en feilmelding når jeg har komt halvveis!! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 da kan vel alltids produsentene også si deg hvor du finner det da Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) http://www.driverzone.com/cdrom.html Litt meir info om navnet på "cd-rommen" Edit: leif. Endret 29. desember 2004 av zefler Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Når trenger en cd-rom driver, egentlig? Har jeg aldri vært borti før. Lenke til kommentar
snole Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Når trenger en cd-rom driver, egentlig? Har jeg aldri vært borti før. Da er vi to..... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Når trenger en cd-rom driver, egentlig? Har jeg aldri vært borti før. I noen eldre OS så trengte cd rom drivere. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Det står noe om CRC i den feimeldingen, right? CD'n er ødelagt. Ikke hør på det bullshiten fra produsenten. Endret 29. desember 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Når trenger en cd-rom driver, egentlig? Har jeg aldri vært borti før. I noen eldre OS så trengte cd rom drivere. det funka fint uten i windos 98se så da må det være sykt gammalt Lenke til kommentar
warillion Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 kan være di mente at du skulle oppdatere firmwaren da? Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Om du virkelig trenger driver så bør jo det ligge ute på produsentens hjemmeside? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Funka da fint i win 95 også etter hva jeg kan huske. Lenke til kommentar
Doleo Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Mange cdrom stasjoner laster drivere i dos før windows 95 startet. Tror det samme var tilfellet med windows 98. Men at du trenger ny driver tror jeg ikke noe på. Dessuten må du vel klare å finne ut hvilken cdrom du har. Kan jo ikke bare si at du skal ha en skjermkort driver f.eks. du må vite hvilken komponent du har. Finner du det ikke ut burde du betale for support. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Når trenger en cd-rom driver, egentlig? Har jeg aldri vært borti før. Da er vi to..... Har ikkje peiling, men det finnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå