OPG Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 jeg skal ha ny pc og da også nytt kabinett og ny PSU, men er usikker på hvilket kabinett og hvilken PSU jeg skal velge. lurer litt på disse: dette kabinettet(i svart): komplett.no denne PSU'en: komplett.no hva tror dere om dette? eventuelt noen andre annbefalinger(helst ikke dyrere)? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 JA! godt valg! En god å stille PSU og et stilfullt kabinett som har fått mye skryt Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 ta så kjøp deg chieftek dragon svart...!!!! det er et godt kjøp og du får med en 360 watts strømforskyning. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Nei, nei, nei. Ikke noe Chieftec Dragon. De stygge rillene i front får hele kassa til å se ut som en metaforisk gretten bulldog. Dessuten er det så til de grader sterilt og ikke særlig pent. Jeg ville valgt det oppsettet du har allerede, valdig bra kvalitet på både kabinett og PSU. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Uff! Hvordan skal jeg si dette uten å provosere, cooler master kabinettet er stilfullt det er ikke chieftec Det coolermaster kabinettet er et bedre valg fordi det er letter og mindre vanlig enn chieftecen Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Uff! Hvordan skal jeg si dette uten å provosere, cooler master kabinettet er stilfullt det er ikke chieftec Det coolermaster kabinettet er et bedre valg fordi det er letter og mindre vanlig enn chieftecen Si det rett ut! Chieftec er stygt. De klarer ikke putte sammen noe som duger. Og til han som sa at da får du med en 360w strømforsyning: Altså, de chieftec-PSUene leverer ikke god strøm.. Er visstnok ustabile, og leverer bare 360w i korte stunder! Alt i alt: Man kan da få mye bedre, penere, lettere ting for samme pris som det chieftec-tullet koster.. /Clvn Lenke til kommentar
OPG Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 takker for alle svar lurer på om det er noen som har erfaringer med kabinettet jeg viste til i starten, i så fall, hvordan er støynivået fra dette kabinettet med medfølgende vifter? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Det kabinettet du linket til i starten er et utrolig godt kabinett, og det er et du antagelig kommer til å like Det var like før jeg bestilte det, men desverre så hadde det ikke god nok støtte for vannkjling stock, så valget ble en lian-li. Men hvis jeg skulle valgt et kabinett så hadde jeg valgt det du linket til.. Det er utrolig lett, samtidig som det ikke er skranglete . Det har gode ltermiske egenskaper, så det er et godt kabinett.. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Dette er et meget bra oppsett, har det selv. Støynivået er forholdsvis lavt, hvis jeg husker rett, har nemlig byttet ut samtlige vifter med kraftigere, hehe Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Chieftec 360W at 358,1W. Efficiency=69,3%. I accidentally set wrong values for the current load, but it started and ran fine at 408W as well. her er linken til quoten fra testen Har aldri hatt noen problemer med Chieftec i det hele tatt, Det er gode kvalitetspsuer. HATTELCO som vi tar datamaskiner fra bruker både Chieftec kabbis og psu, solid og pålitelig. Testen ovenfor bekrefter dette Endret 29. desember 2004 av zandro Lenke til kommentar
OPG Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 noen som vet om det følger med SATA strømkabler eller overgang fra molex til SATA på den PSU'en jeg viste i starten av denne tråden? komplett.no Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Nei, men denne har, eventuelt kan du bare kjøpe ett par slike, og eventuelt ett par slike dersom det skulle bli for få kontakter... Endret 30. desember 2004 av bK_Coder Lenke til kommentar
OPG Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Nei, men denne har, eventuelt kan du bare kjøpe ett par slike, og eventuelt ett par slike dersom det skulle bli for få kontakter... nå er jeg visst ikke helt med her mener du at jeg kan kjøpe enten den PSU'en som har SATA strømkabel eller overgang fra molex til SATA, eller jeg kan kjøpe et par "slike" og "slike" til den som ikke hadde dette? har jeg fostått riktig?? Lenke til kommentar
Luv Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Enten kjøper du den PSU med sata kontakter, eller kjøper du en overgang mellom molex og sata, og eventuelt noen splittere om det skulle bli for lite molexkontakter å ta av. Lenke til kommentar
OPG Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Enten kjøper du den PSU med sata kontakter, eller kjøper du en overgang mellom molex og sata, og eventuelt noen splittere om det skulle bli for lite molexkontakter å ta av. da hadde jeg jo forstått det riktig da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå