sete Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Hallo folkens! jeg har tenkt å bygge en flunkende ny PC til sommeren ( jomfru på PC-bygging), den vil ca sånn ut: AMD XP 1900 Gainward Geforce 4 ti4200 "golden sample" western 80 Gb, special edit. chieftec dragon miditower 512 DDR hovedkort? egentlig vil jeg bruke max 1300-1400 (+-) på lyd og hovedkort. valget står vel mellom Abit KX7-333 Hovedkort Socket A (DDR, MSI KT3 ULTRA Hovedkort for Socket A og Asus A7V333 Hovedkort for Socket A DDR noen kommentarer eller anbefalinger? på forhånd takk alle sammen! Lenke til kommentar
www Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 De sier MSI kortet er bra , men etter mine erfaringer så er MSI både opp og ned , ja på mitt forrige MSI kort så kunne jeg ikke kjøre Athlon enda kortet støttet det :sad: Fikk nytt som virker ok men har problemer og flashe bios på det , ja etter att jeg flasher med nyere bios får jeg masse feil når jeg starter opp OS :sad: så jeg kjører på den biosen som fulgte med. Tenker jeg bytter merke neste gang og kjøper meg ett Asuskort , ja har hatt ett før og det var helt fint :smile: Aopen holder jeg meg litt unna da jeg har hatt 2 av de korta og 1 var det feil på den innebygde lyden (fikk ingen erstatning enda Apoen innrømte feilen :sad: . Så derfor gidder jeg ikke Aopen mere :sad: Abit har jeg ikke noe erfaring med men de sa før att det var gode overklokkingskort :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå