T.F.T Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hei, sliter litt med å få tilgang til windows update etter en formatering her. Jeg mangler visstnok admin rettigheter på brukerkontoen min, noe som er fullstendig på jordet, da jeg har administrator-rettigheter, som den eneste brukeren av pc`n. Du må være logget på som administrator eller medlem av gruppen Administratorer for å kunne installere elementer fra Windows Update. Hvis datamaskinen er koblet til et nettverk, kan nettverkspolicyinnstillinger også hindre deg i å fullføre denne prosedyren. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Du er ikke medlem av noe domene? Lenke til kommentar
bertie Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 vært borti problemet ditt, men for noen år siden. Hvilken windows bruker du? sjekk disse sidene: http://sniptools.com/vault/getting-errors-...ndowsupdate.htm http://support.microsoft.com/kb/316524 den første har nok endel for seg. Mener jeg bare fjernet et par filer, og når jeg da gikk på windowsupdate igjen, så ble disse installert på nytt, men husker ikke detaljert hva jeg gjorde. bertie Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Du er ikke medlem av noe domene? Nei, det er jeg ikke. Hvilken windows bruker du? Jeg bruker Windows XP Home Edition. den første har nok endel for seg. Mener jeg bare fjernet et par filer, og når jeg da gikk på windowsupdate igjen, så ble disse installert på nytt, men husker ikke detaljert hva jeg gjorde.Jeg prøvde begge to, og gjorde som de sa til punkt og prikke. Problemet er det samme fortsatt. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 sikker på at du ikke har et slags sikkerhetsprogram, f.eks. norton internet security eller lignende, som blokkerer kommunikasjonen til windowsupdate da? bare en tanke... bertie Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 sikker på at du ikke har et slags sikkerhetsprogram, f.eks. norton internet security eller lignende, som blokkerer kommunikasjonen til windowsupdate da? Det har jeg prøvd, slo av brannmuran til NIS og sjekka at windows brannmuren var av. Takk for hjelpa uansett ! Setter pris på at dere prøver å hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå