trulsta Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 oppdaget til min store forferedelse i dag at den lille søte viften på hovedkortet ikke snurrer mere! Jeg har et MSI Hk..Har jeg noen garanti på dette? Og vil det forårsake noen stabilitets problemer o.l? mvh Truls Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Du kan vel prøve et tappert forsøk på å renske viften for støv Lenke til kommentar
trulsta Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 virka nok ikke det nei .. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg har et MSI Hk..Har jeg noen garanti på dette? Det er vel garanti på hovdkortet, spørs hvor gammelt det er. Hvis ikke du har opplevd noen problemer med pcen etter vifta har stoppet ville jeg bare latt den være sånn, så mye arbeid å skifte ut hovedkortet. Putt inni et par kabinettvifter istedet. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hvis du har garanti kan du jo kanskje får tilsendt ei ny vifte. Problemet blir vel å bevise at den er ødelagt. Lenke til kommentar
trulsta Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 okey. Satt de andre viftene på fullt bare. Ser ikke ut til å ha noen stabilitetsproblemer enda! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå