Jan Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Flaming Lips - Yoshimi battle of the Pink Robots Den er og ganske bra Yeah, hører på den nå. Lenke til kommentar
Winters Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Du kan også sjekke ut Jeff Buckleys eneste album, Grace, som i mine ører/øyne er veldig bra. Mamma har det Lenke til kommentar
FM Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Du kan også sjekke ut Jeff Buckleys eneste album, Grace, som i mine ører/øyne er veldig bra. Mamma har det Er jo fortsatt et bra album selv om din mor har det! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 System of a Down Du har mye hardrock på listen, noen synes system of a down er metal andre ikke. Uansett, de er ikke "værre" enn Rage Against The Machine. Faktisk så er de en av innflytelsene deres. A Perfect Circle, genial hard rock Span, bra norsk rock Tool er som sagt bra, men eg ville ha startet med albumet Aenima. (alle albumene av de er geniale, men den er best å starte med synes eg) Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Man tager vad man haver... eller hur? Jeg ville jo anbefale Metallica, eller Megadeth, eller Hammerfall, fordi jeg liker de bandene godt. Men du sier du helst ikke vil ha metal, så overse meg Vet ikke så mye om ditt forhold til The Beatles, men alle har vel hørt noe av dem? Abbey Road og Sgt. Peppers anbefales =) (Revolver er også knall) Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Weezer Mitt favorittband. Rock som man blir fullstendig forelsket i. Pinkerton og The Blue Album er best. Lenke til kommentar
danielR Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Ettersom du har sansen for Bob Dylan o.l., burde du definitivt også sjekke ut Neil Young dersom du ikke allerede har gjort det. Harvest er en nydelig plate. Harvest Moon også. Også har du bl.a. Freedom som er bittelitt mer rocka (mener jeg å huske i hvert fall). Lenke til kommentar
rlz Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Echobrain. Gavin DeGraw. Sistnevnte er meget god musikk. Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Echobrain.Gavin DeGraw. Sistnevnte er meget god musikk. ..mens førstnevnte? Benytter anledningen til å anbefale de komplette diskografiene til ; Tool Björk The Mars Volta A Perfect Circle Seigmen PJ Harvey Modest Mouse Led Zeppelin Sigur Rós Isis Tori Amos Vel bekomme. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg har en uvane av å ikke lese så nøye gjennom alle svar, så dere får unnskylde meg om jeg nevner noen som allerede er nevnt... Noe av det du hørte på, kan vel kanskje kalles metal; i hvert fall kan det kalles heavy rock / tungrock. Utfra de bandene du nevnte, ville jeg tro at disse bandene kunne falle i smak hos deg: Magnum Queens Of The Stone Age Faith No More Kyuss Fu Manchu Lynyrd Skynyrd ZZ Top Black Sabbath Mötley Crüe Jeg vil også anbefale: Nightwish Rhapsody Therion The Sins Of Thy Beloved Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Nick Cave er et must. Murder Ballads Let love in Boatman's call Lenke til kommentar
Josten Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 "Dream theater - Scenes from a memory" er det beste dream theater albumet imo, og anbefales veldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå