Gå til innhold

På tide å utvide platesamlingen...

Winters

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

System of a Down

Du har mye hardrock på listen, noen synes system of a down er metal andre ikke. Uansett, de er ikke "værre" enn Rage Against The Machine. Faktisk så er de en av innflytelsene deres. :)

A Perfect Circle, genial hard rock

Span, bra norsk rock

Tool er som sagt bra, men eg ville ha startet med albumet Aenima. (alle albumene av de er geniale, men den er best å starte med synes eg)

Lenke til kommentar

Man tager vad man haver... eller hur? :p

Jeg ville jo anbefale Metallica, eller Megadeth, eller Hammerfall, fordi jeg liker de bandene godt.

Men du sier du helst ikke vil ha metal, så overse meg :p

Vet ikke så mye om ditt forhold til The Beatles, men alle har vel hørt noe av dem?

Abbey Road og Sgt. Peppers anbefales =) (Revolver er også knall)

Lenke til kommentar

Ettersom du har sansen for Bob Dylan o.l., burde du definitivt også sjekke ut Neil Young dersom du ikke allerede har gjort det. Harvest er en nydelig plate. Harvest Moon også. Også har du bl.a. Freedom som er bittelitt mer rocka (mener jeg å huske i hvert fall).

Lenke til kommentar

Jeg har en uvane av å ikke lese så nøye gjennom alle svar, så dere får unnskylde meg om jeg nevner noen som allerede er nevnt...

Noe av det du hørte på, kan vel kanskje kalles metal; i hvert fall kan det kalles heavy rock / tungrock.

Utfra de bandene du nevnte, ville jeg tro at disse bandene kunne falle i smak hos deg:

• Magnum
  • Queens Of The Stone Age
  • Faith No More
  • Kyuss
  • Fu Manchu
  • Lynyrd Skynyrd
  • ZZ Top
  • Black Sabbath
  • Mötley Crüe

Jeg vil også anbefale:

• Nightwish
  • Rhapsody
  • Therion
  • The Sins Of Thy Beloved

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...