Winters Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hei. Jeg har nå fått for meg att jeg må utvide cd samlingen! Mine fav. Sjangere: Rock, Hard Rock, blues, jazz, og jazz fusion. Helst ikke anbefal metall, jeg er ikke så åpen får det, men kan seff gjøre untak Mine fav. Band: Guns N' Roses AC/DC Kiss Jaco Pastorius Chick Corea Return to forever Red hot chili peppers Rage against the machine The white stripes BB King Eric Clapton Bob Dylan Elvis Presley Deep Purple Van Halen Eva Cassidy Katie Melua The Kinks Carlos Santana Run DMC Foo Fighters Pink Floyd Oasis Pearl Jam The Ramones. Plz ikke gi link til andre slike topicer, jeg har søkt og fant ingenting som matchet min smak. Mvh. Winters Lenke til kommentar
sixx Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Iron Maiden-klassisk god rock Edguy-en salgs metall, men etter min vurdering nesten rock... Def leppard-god gammeldags rock... Jimi hendrix-guden som døde... Hører selv mest på metall, så jeg gjorde mitt beste... håper du får litt inspirasjon Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) At The Drive-In A Prefect Circle The Mars Volta De burde du ihvertfall sjekke ut EDIT: Hva med Thomas Dybdahl? Endret 29. desember 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Sjekk ut disse: Running Wild Dire Straits Jim Stärk Dandy Warhols Big Bang Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 At The Drive-InA Prefect Circle The Mars Volta Tool Jimi Hendrix Led Zeppelin Har du gått glipp av noen av disse, har du gått glipp av MYE. Noen must-have-album: The Mars Volta - De-Loused In The Comatorium The Jimi Hendrix Experience - Electric Ladyland Led Zeppelin - 4 At The Drive-In - Relationship Of Command Tool - Lateralus A Perfect Circle - Mer Des Noms Go get. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 At The Drive-InA Prefect Circle The Mars Volta Tool Jimi Hendrix Led Zeppelin Har du gått glipp av noen av disse, har du gått glipp av MYE. Kremt, jeg glemte noen ja :-\ Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Madrugada Blindside Sinch The Coral Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 JohnDoe har mye bra Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 system of a dawn Lenke til kommentar
ersa Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Viss ikke Tool Står i hyllen din mangler den noe. Joe Satriani - An Anthology (er egentlig i mot samle cder, men det kan være greit å begynne med av og til) Dream Theater - Kommer ikke på noe album som er bra å begynne med her. Pantera Deftones - White Poney In Flames - Whoracle Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Og vi minner om... Helst ikke metall (Ja, jeg vet at jeg posta Tool, men det er ikke akkurat urtypisk metal) Endret 29. desember 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Dream Theathre - Live at Budokan er ett bra DT album synes jeg i hvertfall Lenke til kommentar
Winters Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 At The Drive-InA Prefect Circle The Mars Volta Tool Jimi Hendrix Led Zeppelin Har du gått glipp av noen av disse, har du gått glipp av MYE. Noen must-have-album: The Mars Volta - De-Loused In The Comatorium The Jimi Hendrix Experience - Electric Ladyland Led Zeppelin - 4 At The Drive-In - Relationship Of Command Tool - Lateralus A Perfect Circle - Mer Des Noms Go get. Glemte å skrive på Jimi Hendrix. Men jeg søkte både på platekompaniet og på cdon.com sine nettbutikker, og de fant ingen ting om The Mars Volta? Mvh. Winters Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Men jeg søkte både på platekompaniet og på cdon.com sine nettbutikker, og de fant ingen ting om The Mars Volta? hvis du søker etter bare Mars Volta derimot, så finner du noe, ihvertfall på cdon.com Lenke til kommentar
Winters Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Men jeg søkte både på platekompaniet og på cdon.com sine nettbutikker, og de fant ingen ting om The Mars Volta? hvis du søker etter bare Mars Volta derimot, så finner du noe, ihvertfall på cdon.com Ooops, sorry fant de nå Skal ut og kjøpe noen av albumene i morgen Mvh. Winters Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Flaming Lips - Yoshimi battle of the Pink Robots Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Flaming Lips - Yoshimi battle of the Pink Robots Den er og ganske bra Lenke til kommentar
FM Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Du kan også sjekke ut Jeff Buckleys eneste album, Grace, som i mine ører/øyne er veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå