fondus Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 hei. jeg slo på maskinen en vakker dag der HD var primary master, dvd,cdrw var på hver sin secondary ide plass. Checking IDE..... eller noe (etter ramtestingen) sto lengre enn vanlig, og da kom det opp at hd var primary master og dvd var secondary master og cdrw var secondary slave. Så kom det: Primary Master Failed! så kom det noen booterroer. ****, tenkte jeg, nå har HD gått. jeg bytta om på jumperplasseringen, sånn at hd ble slave, og da boota den opp. tydelig at noe må være feil i HK, noen forslag til hva som er feilkan gjøres for å rette det opp? Jeg har MSI K7T Turbo2. Lenke til kommentar
Mr.Cornelius Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 En kamerat av meg har også hatt problemer med sitt Hk(også MSI) med akkurat det samme problemet! Han tok kontakt med MSI som gidde han besjed om at han hadde problemer. Viss eg ikke husker rett så fikk han nytt(IKKE SIKKER). Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Quote: Den 2002-06-08 09:50, Mr.Cornelius skrev:En kamerat av meg har også hatt problemer med sitt Hk(også MSI) med akkurat det samme problemet! Han tok kontakt med MSI som gidde han besjed om at han hadde problemer. Viss eg ikke husker rett så fikk han nytt(IKKE SIKKER). Primary IDE kontrolleren min begynte å kødde en gang. Ville ikke virke hvis det var tilkoblet noe på Secondary IDE. Fikk byttet hovedkortet på dagen på Komplett. BTW... det heter ikke "som gidde han beskjed", men "som ga han beskjed". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå