Gå til innhold

Benytting av angrefrist. Oppgi Serienr. Men hvor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det skal vel stå på kortet som Sn eller liknende. Tror det går greit å la være å fylle ut dette, har sendt returskjema før uten å fylle ut dette.

Takker..

Jeg finner følgende nummer på hovedkort-esken:

- Prod. nr.

- Det som står under strekkoden.

Kan det være et av disse?

Men det er vel sikkert ikke så farlig da du sier man ikke trenger det..

Krever de en veldig utfyllende grunn?

Holder dette?

Dette var feil hovedkort. Jeg må ha blingsa litt når jeg bestilte.

Jeg har nå fått tak i det hovedkortet jeg egentlig skulle ha. Ønsker derfor å benytte meg av angrefristen og sende dette kortet tilbake slik at andre kan få muligheten til å kjøpe det.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar
Holder dette?

Dette var feil hovedkort. Jeg må ha blingsa litt når jeg bestilte.

Jeg har nå fått tak i det hovedkortet jeg egentlig skulle ha. Ønsker derfor å benytte meg av angrefristen og sende dette kortet tilbake slik at andre kan få muligheten til å kjøpe det.

Når du benytter deg av angrefristen, som er på 14 dager, kan du returnere varen av hvilken som helst årsak. Det eneste kravet er vel at varen er i den stand den var i da du fikk den. Med andre ord trenger du ingen unskyldning.

Lenke til kommentar

Ok.. Takker for hjelp.

Er det angrefrist du skal benytte skal du utfylle angrerettsskjema

Det var vel det jeg gjorde på komplett.no nå nettopp. hm?

Trykka på "Benytt angrefrist på produkt" og fikk opp et skjema hvor jeg skulle oppgi kontonummer og slikt.. Så sendte jeg inn dette og fikk opp et nytt skjema der dem ønsket bl.a serienummer... Dette sendte jeg også inn...

Har jeg fylt ut angrefristskjema da?

Lenke til kommentar

Først og fremst ville jeg bedt om å få en mail med bekreftelse på at henvendelsen om angring er registrert, slik at det ikke blir tvil om at du var innen fristen, på et senere tidspunkt.

Du er ikke pålagt å sende angrefristskjema eller andre skjema for den slags grunn, men hvis dette gjør jobben enklere for komplett, ville jeg gjort det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...