OPG Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 har valgt en ATA 100 disk fordi jeg har hørt at det kan være litt problematisk med OS på SATA disker. stemmer ikke dette? i tilfelle jeg skal velge et PCI express kort, noen annbefalinger? OS på SATA disker funker bra ja hørt at det kan være problem og innstalere OS og formatere SATA disker. at man må bruke diskett for å formatere og at OS er ustabilt på SATA disker, stemmer ikke dette? at du må bruke diskett kommer ann på HK (jeg måtte ikke det) at det er ustabilt er ca like stor sjans som at det er ustabilt på en IDE disk viss eg skulle vere så uheldig å måtte bruke diskett når eg skal innstalere OS, hvordan virker det da? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) du må bare sette inn oppstartsdisketten, så regner jeg med at du finner ut resten sjøl Edit: F6 når du booter fra cd Endret 30. desember 2004 av FatFuck Lenke til kommentar
OPG Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 noen som vet om det følger med SATA strømkabler eller overgang fra molex til SATA på den PSU'en jeg viste i starten av denne tråden? komplett.no Lenke til kommentar
juicetyv1 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 har valgt en ATA 100 disk fordi jeg har hørt at det kan være litt problematisk med OS på SATA disker. stemmer ikke dette? i tilfelle jeg skal velge et PCI express kort, noen annbefalinger? OS på SATA disker funker bra ja hørt at det kan være problem og innstalere OS og formatere SATA disker. at man må bruke diskett for å formatere og at OS er ustabilt på SATA disker, stemmer ikke dette? Nei, jeg har selv en S-ATA, sålenge du får inn driverene (som jeg faktisk brukte 6 timer på, jada, jeg vet det, jeg er flink ), så funker det fint Lett å formatere er det og, trenger ikke noen diskett for å formatere, men du må legge inn driverene (som faktisk var ganske enkelt :!: når man først fikk det til.) igjen når du installerer et OS. Jeg kjører stabilt og fint, krasjer en sjelden gang, når jeg på død og liv skal åpne alt jeg eier og har på den stakkars 80gb Seagatedisken min. :> Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 det følger ikke med sata, og jeg tror uansett stømforsyninga er litt vel svak. Lenke til kommentar
OPG Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Hvorfor en gammel ATA100 hd? Og ikke SATA? mvh steinih duger denne SATA disken? komplett.no Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 dere sier at jeg bør vente på nvidia nforce4. hva tror dere om dette?: komplett.no Tror det lønner seg å vente på nForce 4 chipset ja, men kjøp heller dette hovedkortet, da får du SATA2 støtte: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305190&cks=PRL Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hvorfor en gammel ATA100 hd? Og ikke SATA? mvh steinih duger denne SATA disken? komplett.no Ja den disken er helt grei, men hvis du ikke bryr deg så mye om støy, og vil ha enda mer power kan du vel se på WD. Husk denne hvis du skal ha Seagate: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=115476&cks=ACC Lenke til kommentar
OPG Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) anngående nforce4, hva slags brikkesett bør jeg ha?? Nforce4,nforce4 PRO,nforce4 SLI eller nforce4 ULTRA?? hva er forskjellen på disse? noen som vet? i alle fall ikke jeg Endret 30. desember 2004 av OPG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå