Singh tha king Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 disse to er to flotte mobiler. de har begg, to store fine skjermer. men får de ikke riper ganske fort? fikk riper på skjermen til 6230 (den som har så liten skjerm). har disse mobilene ripe beskyttelse på skjermen? da er det jo nedre å ha en klipp klapp telefon? 6630 har utskiftbare deksler, men er det sånn plastikk beskyttelse over skjermen som 6230? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Det ligger en film over skjermen når telefonen er ny. Jeg har ikke tatt av min og har ikke planer om det heller. Helt ripefri så langt. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg tror jeg S700i sin skjerm er ripefri, min har ihvertfall ingen riper... Lenke til kommentar
Werable Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Tror min 6630 óg er ripefri, har ingen riper. Men hvis det skulle komme ei ripe er det jo bare å skifte deksel Kan ikke si det samme om SE s700i, og de fleste andre SE-telefonene. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Når du får telefonen sitter det et fint "plastikk" lag utpå skjermen, som sitter godt, og kan nesten ikke ses. Jeg har ikke planer om å ta den av. Null riper hos meg. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) det er jo bra, men når man tar av front-dekslet til 6630, er ikke det "plastikkskjerm" over den ekte skjermen (tilhører front-dekslet). over den "plastikkskjermen" er det sånn tynt plastikk lag som man kan ta av. altså sånn det er på 6230. Endret 30. desember 2004 av Singh tha king Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Et annet skjerm-relatert spørsmål for Nokia 6630: Når skjermbildet er lyst, kan man se noen små "skygger" (eller lysere felt, etter som man ser det) øverst på skjermen. Er dette normalt? La ikke merke til dette før nå, da jeg hele tiden har hatt et mørkt bakgrunnsbilde på telefonen. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 det er jo bra, men når man tar av front-dekslet til 6630, er ikke det "plastikkskjerm" over den ekte skjermen (tilhører front-dekslet). over den "plastikkskjermen" er det sånn tynt plastikk lag som man kan ta av. altså sånn det er på 6230. Da er det nok helt likt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå