copyright Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Lasta ned en film om Villlaksen i Canada her om dagen, også skulle jeg brenne den ut, men den var på 707mb og disken tar 700mb, hva skal jeg gjøre, brenneprogge vil ikke brenne den fordi filen er for stor til disken.... Skal jeg dele den opp, eller er det et brenneprog som er gratis (hva er www?) som jeg kan bruke, som bare brenner liksom, får jo ikke med rulletekten da....men det funker jo det eller ? Er det noen prog til å dele opp divx filmer dere ute også eller ? Som også er gratise ? Lenke til kommentar
christt Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Hvis du bruker Nero, er det bare å stille inn at overburn er tillatt... Det går fint å brenne 707 Mb på en 700 plate. Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Jeg brenner opptil 718 Mb med nero med no-name 80min. plater Lenke til kommentar
fondus Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 BRuker du nero, så stiller du inn overburn og da skal det gå. jeg har hatt overburn på 727 mb jeg, og det funka fint Lenke til kommentar
copyright Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2002 jeg har nero ligganes et sted, jeg får prøve det.... Takk for alle svara..... Har no-name 80 min cd jeg også, digger de cdène, gode i bruk, også svær plass til å skrive på :smile: Lenke til kommentar
steinih Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Eller du kan kjøpe 90min plater som et annet alternativ... link /steinih [ Denne Melding var redigert av: steinih på 2002-06-07 20:22 ] Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Jepp de platene er digg, kjøper dem hele tiden jeg ... men det er bare et begrenset utvalg av brennere som tar dem. Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 både på 90min plater og overburn må vel CD brenneren støtte det.. så du vet det =) på 90min platene pleier det stå hvilke brennere som støtter det. De nyere brennerene støtter vel overburn alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå