bergen Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Heisann! Jeg har en kompis som har en 19" crt skjem av et eller annet slag. I det siste har skjermen - dvs bildet begynt å flimre, bevege seg fra sidene mot midten og tilbake igjen osv.... Skjermen har vært på reparasjon uten at de har funnet noen feil, og vi har testa den med min pc og alt var ok. Jeg gjetter da på at det må være skjermkortet (MX400), men har lagt inn nye drivere uten at det hjalp. Står nå å klør oss i hue og lurer på hva som er galt! Må skjermkortet byttes ut? Kan det være et virus av noe slag?(luringen har hatt pc`n i 2 år uten antivirus!!) Noen som kan hjelpe oss her? Takk for alle svar!! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Det er nok ikke virus. Skjermkortet må sikkert byttes hvis dere er helt sikre på at det er det. Du har vel stilt på hz'en i skjerminnstillingene, vel? Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Prøvd å sette skjermkortet i en annen pc og kjørt skjermen? Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 luringen har hatt pc`n i 2 år uten antivirus!! Hehe, vær en god kompis å legg inn en antivirusprogram du Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 luringen har hatt pc`n i 2 år uten antivirus!! Hehe, vær en god kompis å legg inn en antivirusprogram du Husk, ikke norton, for da vil du aldri bli kvitt meldingene om virus. Bah, det er maks irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå