danielsn Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Nå gleder jeg meg bare sååå til jeg skal på mitt første lan. Og spessielt nå etter jeg printa ut biletten min og til en kammerat, har jeg fått helt sommerfugler i magen. NÅ skulle jeg bare ønske at det var påskeferie og ikke juleferie (bortsett fra at da hadde jeg ikke fått gaver). Er det fler her som skal på tg og gleder seg ENORMT? Lenke til kommentar
sebbern Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hadde vert kjekt å dratt på TG ja.. Men bor litt for langt unna Tenker det er mange her inne som skal! Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Kan ikke på TG, men skal på SG Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Kan ikke på TG, men skal på SG Skjærgårds festivalen? Er ikke det en kristen musikk festival?.. TG!!!! Endret 31. desember 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 skal på TG, og GLEDER MEG!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå