Gå til innhold

Syke butikker vi har i verden...


knutby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor skulle slikt tilbehør være ulovlig? bare fordi det har formen som en hasj pipe og slikt så er den ikke ulovlig. Og den soppen vokser vilt ute i skogen. Vikingene spiste slik sopp før de skulle ut i krig, hvis jeg ikke husker feil. Tror det var noe stoff i den som gjorde at man drømte masse herlige drømmer når man sov eller noe. Usikker på om det var samme soppen som vikingene brukte da.

 

EDIT: Flein sopp var det vel :thumbup:

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar

Nicklas: Dette med vikingene vet man strengt tatt ingenting om, det er kun en teori. :)

 

Fleinsopp ER vel strengt tatt regnet som et (ulovlig) narkotikum, tviler på at denne "magic mushroom" er, nettopp, flein. Jeg vet, dog, at det finnes nok av pussige sjapper i London som omsetter rusmidler som IKKE er oppført i narkotikaregisteret, diverse urter og sopper.

Lenke til kommentar
Spiss Fleinsopp, lovlig...

Psilocybe Cubensis som det helt sikkert er snakk om her, lovlig, men politiet har ikke skjønt det enda ;)

 

Røykesaker kan kjøpes i flere butikker i Norge...

er endel webshops for det her i "Noreg" også.

Har du prøvd slik sopp? Hvordan føles det?

 

(Ikke for å ta over tråden, men bare lurer sånn kjappt på det ;) )

 

EDIT: Leste om en fyr som hadde prøvd på tacky.no:

 

Forrige helg plukket jeg fleinsopp i skogen, kuttet det i strimler og la det til tørk. etter en drøy time tok jeg fleinskoppen og knuste den til pølver. så inhalerte jeg det via tårekanalen. jeg ble høy som et fly og det funka dritbra!!! jeg så flyvende, feite rosa kjerringer med batong og alpelue og enbeinte kaniner på stylter!

 

 

fleinsopp er et dritdigg alternativ for dere som liker sjampingjongsuppe og kvalitetsrus, og det er faen meg gratis! Vokser i skogen nær deg!

 

 

enjoi

 

Men det virket litt useriøst ... eller er det slik?

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...