IceTee Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hei ! Var nettop og kjøpte et "Creative Sound Blaster Live ! 5.1 DIGITAL" Lydkort. Stappet i cd'en og tok en full installasjon for å være sikker på at jeg fikk det jeg trengte. Så får jeg besjed om å restarte pc'en min. Etter det så har jeg 0 lyd. Gammle lydkortet er intigrert, Det er det enda lyd på.. men ikke det nye. Hva må jeg gjøre for å få lyd på det nye? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Prøv å slå av det integrerte lydkortet i bios. Lenke til kommentar
IceTee Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 vel, er ikke så god med bios.. kan jeg få en liten ledetråd ? hvis det er forskjellig fra bios til bios.. en liten pekepinne på hvor det kan være bra og lete i bios ? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Se under Integrated peripherals. Du kan også prøve å bla litt i manualen til hovedkortet (rtfm) Lenke til kommentar
IceTee Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Du kunne ikke hatt mer rett Peterman. Lyden funker som den skal nå. Tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå