haakka Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hvordan er det med garanti og lignende på nettbutikker iforhold til vanlige butikker? jeg skal kjøpe meg en creative zen touch, og jeg lurer på om jeg skal vente til lefdal får den inn , eller om jeg bare skal bestille den fra nettet (MPX) men hvordan er det hvis at spilleren jeg kjøper har feil, og må sendes tilbake? er det jeg som må betale frakten da? noen som kjenner til MPX ang dette? og er det noen som har en liten anelse om når det blir muligt å få tak i Logitech Ultra x keyboard? det er jo ikke en eneste webshop som har det inn? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Du må betale frakten selv. Lenke til kommentar
joho83 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Du må betale frakten selv. Det må man ikke, er det feil på produktet så skal webshopbutikken betale hele frakten eller minimum en vei. Da jeg hadde retur så betalte jeg ingen frakt, er det feil på produktet plikter de å betale frakt. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Mpx har meget god kunderservice og de betaler frakt. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Du betaler frakten til MPX så får du igjen frakten på et senere tidspunkt. Legg med kontonummer Mpx betaler frakten tilbake til deg. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Du må betale frakten selv. Det må man ikke, er det feil på produktet så skal webshopbutikken betale hele frakten eller minimum en vei. Da jeg hadde retur så betalte jeg ingen frakt, er det feil på produktet plikter de å betale frakt. Skrev feil Det jeg mener er at man må betale frakten èn vei, altså til nettbutikken. Tilbake betaler butikken. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 er det store ulemper med å kjøpe på nett når du tenker på garanti og lignende da? Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 er det store ulemper med å kjøpe på nett når du tenker på garanti og lignende da? Nei, du har selvfølgelig selvfølgelig akkurat de samme rettighetene som ved butikkjøp. I tillegg har du angrerett. Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Det er en viss faktor av stress samt noen ekstrakostnader forbundet med kjøp på nett. Det er enkelt og greit sånn at om noe skjer, som eksempler med fabrikkfeil og lignende, må man betale ekstra om man kjøper på nett i forhold til den lokale databutikken. Men som oftest er prisene bedre på nett, også inkludert porto, enn i lokale butikker, så det er bare å ta sjansen. I 49 av 50 tilfeller sparer man på å kjøpe online (uoffisielt overslag, men jeg regner med at det ligger rundt der).. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Stressfaktorer? Du kan sitte hjemme i senga og bestille akkurat det du vil ha, så kommer postmannen på døra og leverer det etter noen dager. Så enkelt som det kan bli. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 er det noen som har en liten anelse om når det blir muligt å få tak i Logitech Ultra x keyboard? det er jo ikke en eneste webshop som har det inn? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 let og du skal finne: logitech ultra x kommer riktig nokk ikke inn før 5 januar.. ubekreftet Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Det er enkelt og greit sånn at om noe skjer, som eksempler med fabrikkfeil og lignende, må man betale ekstra om man kjøper på nett i forhold til den lokale databutikken. Javel... Hvor har du det fra? Sender du noe i retur p.g.a fabrikkfeil,garanti og lignende så koster dette ingenting.. Du legger ut for portoen og får den igjen når varen er er fixet/fått ny. Dette er standar hos dem fleste nettbutikker og er lovpålagt tar jeg ikke mye feil.. Kontonr.: (til bruk ved tilbakebetaling av returporto) http://mpx.no/aspx/kundesenter/returskjema.aspx Et anna eksempel(gjelder vanlig butikk) er vist vaskemaskinen din går dukken og dem sier du må levere den inn selv så har du krav på å få dekket dine utlegg for transporten.. Derfor så sender butikken somoftest en service man hjem til deg. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Mpx har meget god kunderservice og de betaler frakt. Å? Når begynte de med det? Kjøpte fra de for mange måneder siden, fikk ikke noe frakt igjen, men veldig bra visst de gjør dette no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå