allyse Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Lastet ned versjon 7.3 idag. Når jeg skulle installere det bruke jeg standardoppsett og bare valgte KDE installasjon. Når jeg kommer til cd2 får jeg en feilmelding om en bad package eller .no (med en gang jeg trykker på "start") Prøve å brenne en ny kopi av iso'en, men med samme resultat. isofilen har flg. info: valhalla-i386-disc2.iso 336 400 384 MB Selveste fila kan vel ikke være korrypt da jeg kan se filene, og brenne iso'en Noen som har hatt et liknende problem? _________________ Mvh Aleksander Lyse Moderator --------- Vær snill å vis oppførsel forumet. Ikke skriv regelstridende poster. Da vil vi moderatorer være snille med dere også :wink: --------- [ Denne Melding var redigert av: allyse på 2002-06-07 18:07 ] Lenke til kommentar
allyse Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2002 heh. Svaret er jo egentlig grasat lett da. Bad download. Sorry Lenke til kommentar
esk Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Det kan muligens også være lav kvalitet på cden du har brent dette på eller manglende kompabilitet mellom brenneren og cden. Har nylig hatt nøyaktig det samme problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå