Zeld Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Skal overklokke prossesoren min som er en Intel Pentium 4 3GHz. Men da må jeg vell "låse" Pci express porten men er ikke sikker på ossen jeg gjør det, den står på AUTO.Men er d mye jeg kan få klokket dene CPU`en uten får store sjanser får og ødelege den?? Er d flere ting jeg må passe på har tenkt og ta d litt varsomt. Bare og skrive vist dere har peiling!! Endret 29. desember 2004 av Zeld Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hvilket hovedkort har du? Noen hovedkort låser i hvertfall AGP/PCI automatisk (mitt bla.), mens andre må du velge "låsinga" selv. Lenke til kommentar
Zeld Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Har et Asus P5GDC PRO Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Overclocking Features - AI NOS (Non-delay Overclocking System)- Overclocking (intelligent CPU frequency tuner) - CPU, Memory, and PCIe x16 voltage adjustable - SFS (Stepless Frequency Selection) from 100MHz up to 400MHz at 1MHz increment - Adjustable FSB/DDR ratio. Fixed PCI/PCIe frequencies. - ASUS PEG Link - ASUS CPU Lock Free Technology - ASUS AI Booster utility - ASUS C.P.R.(CPU Parameter Recall) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå