joerne Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 jeg skal kjøpe minne, hvilket minne er best med tanke på overklokking? jeg tenkte litt på å rett og slett kjøpe: 4 stk: Geil 256MB DDR PC3700 466MHz Platinum CL2,5 4,5ns Tin Coated CHS 2,6-3,1V hva tror dere om det? noen andre typer som kanskje egner seg mer? takk mvh, jørn Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Hva med disse http://www.psdata.no/ps.asp?it=106364&mlevel=011001 Det bildet på psdata er gammelt, bestilte disse selv og fikk et par av geils nye brikker med tempraturmåler. Brikkene støtter cl 2 opp til 464Mhz i følge geil og tåler jo også mye spenning samtidig som de er skikkelig billige. Et skillelig røverkjøp ville jeg kalt det. For en måned siden kostet disse 2200 Edit: disse var det psdata sendte meg http://www.geil.com.tw/portal/product_500_dc.php Endret 29. desember 2004 av Thorsen Lenke til kommentar
joerne Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Jo, de der ser skikkelig nerve ut, spesiellt med de lave latency settingsen! mulig det må bli et par av de der, drømmen måtte jo være 2GB med de der, det blir helt <3<3! mvh, jørn Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Trådstarter du må fortelle mer om resten av systemet ditt. Da blir det mye lettere og foreslå. Hvilken socket du har (Type, AMD/Intel) Skal du ha det råeste går du for: Disse Mellomklasse God Jul Endret 29. desember 2004 av Deuce Lenke til kommentar
joerne Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Ja det har du nok rett i at jeg burde ha gjort. jeg har ennå ikke funnet ut alle delene, jeg er rundt omkring på forumer som disse for å sørge for at valgene blir gode! men det ser ut til: P4 2.8 ES Abit IC7 (hvis jeg kan stille på multiplier) ATI x800XT PE 80GB IBM 7200rpm. (gammel) kommer ikke på noe mer relevant info mvh, jørn Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Ja det har du nok rett i at jeg burde ha gjort. jeg har ennå ikke funnet ut alle delene, jeg er rundt omkring på forumer som disse for å sørge for at valgene blir gode! men det ser ut til: P4 2.8 ES Abit IC7 (hvis jeg kan stille på multiplier) ATI x800XT PE 80GB IBM 7200rpm. (gammel) kommer ikke på noe mer relevant info mvh, jørn Ingen hk til s 478 kan vel stille multiplier? Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
joerne Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg tror, og håper du tar feil. en kompis av meg har et p4s533 og kan stille på multiplier. mener jeg husker jeg kunne det på mitt soyo p4x400 dragon ultra, men husker ikke helt perfekt, og det svidde jeg av:p mvh, jørn noen andre som vet om det går eller ikke ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå