Gå til innhold

Xboxen min spiller DVD+R

Tweaky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det virkelig forskjellige cd-rom i xboxene :S

Hørtes noe merkelig ut

Det er 3 forskjellige merker: Philips, Thomson og Samsung cd-rom'er. Den beste er Samsung, den dårligste er Thompson.

Får å finne ut hvilken du har, trykk på eject-knappen på Xbox'en, slik cdskuffen kommer ut. Ser hullet ut som en lyspære, er det Philips. Er hullet formet som en lang U, er det Thompson. Har den en U i tillegg til 2 stk hull, er det Samsung. Du kan se billder/lese mer om dette her.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar
Er det virkelig forskjellige cd-rom i xboxene

Hørtes noe merkelig ut

Fra FAQen min:

Xboxen kommer med forskjellige typer dvdspillere, de forskjellige spillerne har litt forskjellige karakteristikker så det finnes derfor ikke noe standardssvar på hvilke formater og plater Xbox takler, du må prøve med din spiller og forskjellige fabrikater av plater.

Samsung går for å være best, pga den leser cd-r. Syntes selv det var greit å få Samsung, men ettersom boxen er på nett så bruker jeg dvdspilleren aldri.

Hvilken dvdspilleren du får finner man ikke ut før du åpner skuffen. For en som ikke skal modde er det mer eller mindre samme hvilken spiller man får, alle skal naturligvis lese spill uten problemer, selv om nok noen er mere følsom for riper enn andre.

Lenke til kommentar
Det er 3 forskjellige merker: Philips, Thomson og Samsung cd-rom'er. Den beste er Samsung, den dårligste er Thompson.

Det er faktisk 6 forskjellige spillere ute nå totalt.

De du nevner pluss Philips v2, Samsung by Toshiba og helt nyoppdaget nå Hitachi-LG.

Philips v2 går forøvrig også for å være bra, den sist oppdagete midt på treet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...