Tweaky Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Dagens oppløftende nyhet! Satt i en backup av ringenes herre lagd i dvd x copy og den virka som bare det! Noen som har opplevd det samme? Trodde ikke det skulle gå Og ja, den er 100% orginal.. ikke modda i det hele tatt Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Du har sikkert Samsung dvd-spiller Lenke til kommentar
Tweaky Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Å? Hva vil det si? Kan jeg spille av andre ting enn dvd+r også? cd-r virker jo ikke Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Å? Hva vil det si? Kan jeg spille av andre ting enn dvd+r også? cd-r virker jo ikke Det var rart, Samsung dvd-spillere skal jo spille alt Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Å? Hva vil det si? Kan jeg spille av andre ting enn dvd+r også? cd-r virker jo ikke Det var rart, Samsung dvd-spillere skal jo spille alt Har hørt noen CD-R merker kan være trasige... Lenke til kommentar
Tweaky Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 okai, skal teste ut med noen andre brenne cder.. Men cd-rw funker, det har jeg testa.. Er det virkelig forskjellige cd-rom i xboxene :S Hørtes noe merkelig ut Lenke til kommentar
Musty Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 du kan uanz ikke spille kopierte SPILL på den, men kopierte cd-r med musikk og liknende burde vel gå bra.. samme med film.. Lenke til kommentar
Tweaky Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Det er ikke noe must for meg å spille pirat-spill.. de få spillene jeg har er såpass bra (Halo, Halo2) at jeg gladelig støtter Bungie med å kjøpe de beste spillene som noen gang er laget Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Er det virkelig forskjellige cd-rom i xboxene :S Hørtes noe merkelig ut Det er 3 forskjellige merker: Philips, Thomson og Samsung cd-rom'er. Den beste er Samsung, den dårligste er Thompson. Får å finne ut hvilken du har, trykk på eject-knappen på Xbox'en, slik cdskuffen kommer ut. Ser hullet ut som en lyspære, er det Philips. Er hullet formet som en lang U, er det Thompson. Har den en U i tillegg til 2 stk hull, er det Samsung. Du kan se billder/lese mer om dette her. Endret 29. desember 2004 av StaBBer Lenke til kommentar
Panter Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Er det virkelig forskjellige cd-rom i xboxeneHørtes noe merkelig ut Fra FAQen min: Xboxen kommer med forskjellige typer dvdspillere, de forskjellige spillerne har litt forskjellige karakteristikker så det finnes derfor ikke noe standardssvar på hvilke formater og plater Xbox takler, du må prøve med din spiller og forskjellige fabrikater av plater. Samsung går for å være best, pga den leser cd-r. Syntes selv det var greit å få Samsung, men ettersom boxen er på nett så bruker jeg dvdspilleren aldri. Hvilken dvdspilleren du får finner man ikke ut før du åpner skuffen. For en som ikke skal modde er det mer eller mindre samme hvilken spiller man får, alle skal naturligvis lese spill uten problemer, selv om nok noen er mere følsom for riper enn andre. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Det er 3 forskjellige merker: Philips, Thomson og Samsung cd-rom'er. Den beste er Samsung, den dårligste er Thompson. Det er faktisk 6 forskjellige spillere ute nå totalt. De du nevner pluss Philips v2, Samsung by Toshiba og helt nyoppdaget nå Hitachi-LG. Philips v2 går forøvrig også for å være bra, den sist oppdagete midt på treet. Lenke til kommentar
Tweaky Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Har Thompson dvd spiller på xboxen.. Rart at jeg kunne spille dvd+r da.. Men bra er det Kanskje det har noe med hvilken program jeg bruker? Lenke til kommentar
Xecuter15072008 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Gjeldr det samme for PS2? at det er forsdkjellige DVD-spillere i dem? Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Mange av xboxene kan spille av dvd+r. Vi har to xboxer i huset, en 1.0 og en 1.1, og begge spiller av dvd+r, selv om det er noen av platene som ikke virker i 1.1en Lenke til kommentar
vizit Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Min går også har phillips DVD spiller + At den leser vanlige cd plater,men ikke alle. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Har Samsung jeg Har ikke prøvd så mye med CD-R og DVD-R på Xboxen min. StaBBer: Hvorfor er samsung best? Lenke til kommentar
Panter Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Hvorfor er samsung best? Samsung går for å være best pga den leser CD-R plater. Du kan være heldig å finne CD-R plater som også går i andre spillere. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Hvorfor er samsung best? Samsung går for å være best pga den leser CD-R plater. Du kan være heldig å finne CD-R plater som også går i andre spillere. Hva med DVD-R plater da? Spiller Samsung av dem? Lenke til kommentar
Panter Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Hva med DVD-R plater da? Spiller Samsung av dem? Samsung er mest kompatibel med DVD-R mens f.eks for Philips gjelder DVD+R. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Hva med DVD-R plater da? Spiller Samsung av dem? Samsung er mest kompatibel med DVD-R mens f.eks for Philips gjelder DVD+R. Kan Samsung spille DVD-R? Svaret kan oppheves i nei/ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå