Fezzer Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg har nå bestilt meg et xfx geforce6600gt. Jeg har enda ikke fått kortet, men ettersom jeg har et geforce kort fra før kan jeg like godt oppdatere driveren nå(?). Jeg lurer bare på om det er noen som vet hvor det står hvilken driver vesjon du har (vet jeg har nvidia liksom men ikke noe mer) og om noen vet hvilken versjon som ligger på nvidia.com idag Mvh Fezzer Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Høryreklikk på skrivebordet, velg egenskaper -> Innstillinger -> avansert -> kort -> egenskaper -> driver. Edit: Den nyeste er ForceWare 66.93. Du finner den her. Skjønner ikke helt hvorfor du ikke kunne sjekke selv, men det er nå så. Endret 29. desember 2004 av Sasuke-kun Lenke til kommentar
fflex Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Høyreklikk på skrivebordet. Egenskaper --> innstillinger --> avanser --> så trykker du på skjermkortet ditt. Ser slik ut som på bildet, jeg har driverversjon 66.93...de siste tallene i rekken der.. Men hvorfor ikke bare oppdatere til de nyeste så er du sikker? Endret 29. desember 2004 av fflex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå