Curtis Jackson Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 jeg la ut en annonse i håp om bedre respons en fra andre steder. De ringte mg og lovet en hel del god respons og salg av pcn min på en mnd. ja nå har det gått to og jeg har til og md senket prisen med 4000 kr fremdeles ingen respons. Så har du tenkt å bruke en annonseside ikke gå inn www.rubrikk.no og ringer de deg ikke hør på de bare falske løfter. Konklusjon: WWW.RUBRIKK.NO ER EN GJENG MED FORBANNA HOMSER OG DE HAR IKKE BEDRE Å GJØRE PÅ EN Å SITTE PÅ KUNDESERVICEN OG RUNKE HVERANDRE. PS.beklager raseriutbrudd. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Har du tenkt over at de faktisk ikke kan love at maskinen blir solg, så lenge de ikke har planer om å kjøpe den selv. Og hva pokker har dette med seksuell legning å gjøre? Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Det var ett stykk sinna 50 Cent. Du må jo skjønne at de ikke kan garantere salg av hva enn du legger inn på siden. EDIT: Too slow. Endret 29. desember 2004 av nkrystad Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 OT: Hvordan fikk du undertekst på topic? Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 ja jeg skjønner hva dere mener men jeg vil nå bare advare andre folk til å bli lurt slik jeg ble Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Grådig interessant, og utrolig velformulert! Takk for denne flotte advarselen, du. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg