jrohde Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Dataen min består av disse delene: ------------------------------------------------------------------------------------------- Hovedkort:Asus A8N-SLI Deluxe Hovedkort S939 PCI-EnForce4 SLI, 4xSATA2, Dual-GbLAN, ATX Cpu : AMD Athlon 64 FX-55 2.6 GHz Socket 939, 1 MB cache, BOXED Gpu x2: Gainward GeForce 6800Ultra 256MB GDDR3PCI Express,"Ultra/2600PCX",2xDVI,Retail Ram x2: OCZ PC3200 Platinum Enhanced Bandwidth 2048MB (2x1024MB) -------------------------------------------------------------------------------------------- Eg vil helst ha ein rolige og stillegåande vifta som klare å takla cpu'n min. Viftekontroll, någen som vett om ein som ser bra ud + ikkje har muligheten t å skru alt av(dette pga LAN osv, kor folk bare kan skru d heilt av så an ende opp me å bli brent) Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) en stillegående og med viftekontroller vil jeg anbefale denne . rekna med det var Cpu-kjøler du sikta til ?? Endret 29. desember 2004 av Erik_s Lenke til kommentar
jrohde Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) jepp, stemme d:) Ka me vifrekontroll som ikkje kan slås heilt av. Vil ha ein me litt digg design. funke ein av disse? microplex eller microplex2 Endret 29. desember 2004 av jrohde Lenke til kommentar
ovvan Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Javel, då du trenge ein kjølar, då vett eg ka så ska t, ette et langt liv som overklokker, så vett eg ka så trengs for å kjøla ner ein gamer pc.der e an, litt av ein kjønnhet Lenke til kommentar
jrohde Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 den blei vel litt i d drøyaste laget hehe, ska ikkje clock'an siden d neppe e nødvendigt å bruka så mye på ein cpu-kjøler e litt drøyt andre forslag? Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Den i link nr.2 funker fint men kan også anbefale Thermaltake hardcano 12 den er fint design og god oversikt. Lenke til kommentar
jrohde Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 ja, den så ikkje dum ud. Men kor finne eg ud om de ikkje kan slås heilt av? Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) ja, den så ikkje dum ud. Men kor finne eg ud om de ikkje kan slås heilt av? Jeg har den og den kan ikke slåes helt av + den har alarm så viss pc'n blir for varm så går alarmen. (jeg har vertfall ikke klart og stille en vifte helt ned til 0 enda ) Endret 29. desember 2004 av Erik_s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå