Gå til innhold

Komplett Ukens tilbud

terjthor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

kan ikke si at jeg er så veldig glad i den PC-en. Det er jo et gammelt produkt som blir faset ut, og det er derfor Komplett vil bli kvitt den så billig. Dessuten har det vært mye trøbbel med BEST PC-er.

Men jeg snakket med markedssjefen for BEST på telefon for ikke så mange dager siden, og han kunne bekrefte at BEST ville komme med helt nye og spennende modeller nå rett før jul.

Med vennlig hilsen,

Mohammed Sourouri

http://www.barbara.no

[ Denne Melding var redigert av: [L]337-Zonic på 2001-11-14 20:42 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-11-14 20:58, terjthor skrev:

Takker gfor tilbakemeldingen.

Tror jeg styrer unna den da.

Har du noen anbefalinger til en rimelig pc. Skal bruke den til studier. Dvs. programmering i c++, java, oracle osv.

mvh

terje thorsen

Hei,

tja, den Zepto-en som vi testet på Barbara.no er veldig bra den. Du kan også konfigurere en PC hos DELL for en rimelig penge.

Når det gjelder programmering er det kjekt å ha en kjapp prosessor (driver med det selv). RAM er også kjekt å ha mye av, minst 256MB vil jeg si. Men du må altå se på behov da. Trenger du mye plass? I så fall ville jeg ha gått ned i antall GB. Du trenger ikke verdens kraftigste skjermkort eller lydkort f.eks., men du trenger etter min mening en bra skjerm, helst 15" -- siden du skal sitte foran PC-en en stund (når du først har satt deg ned foran den).

Med vennlig hilsen,

Mohammed Sourouri

http://www.barbara.no

[ Denne Melding var redigert av: [L]337-Zonic på 2001-11-17 14:54 ]

Lenke til kommentar

Takk for tipset.

Begynner å tro at Zepto maskinen er noe for meg. Det virker så det er mye for pengene for den. Det blir i så fall den eller en fra Dell.

Takker nok en gang, setter pris på rådene, da det er ganske mye penger å legge ut for en "fattig student"

mvh

terje thorsen

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har hatt en BEST 5150 og var svært fornøyd med den.

Kan også nevne at jeg har meget bra erfaring med kundeservicen hos BEST. Da jeg fikk hovedkortet kortsluttet (av øl..) måtte den sendes inn til service for å få nytt hovedkort, som koster 5000,-. Men da jeg fikk PC'n tilbake, var det ingenting å betale (selv om jeg hadde beskrevet hva som skjedde). Jeg fikk også et raskere hovedkort, noe jeg merket på at hakking ved spilling av DVD ble borte.

Betalte ca 25.000, med DVD, 192Mb RAM, 500Mhz, 4Gb HD. Solgte den for 15.000 nå i sommer. Vet denne threaden er gammel, men jeg ville bare dele min erfaring med BEST.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...