Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nokia 5112 modem

Anbefalte innlegg

Hei, fikk nettopp adsl fra Nextgentel og fikk ett modem med navn speedtouch, fra før hadde jeg ett Nokia 5112 modem liggende med 4 utganger på, men dette nye modemet måtte konfigureres før enn kunne gå på nett, prøvde å kåmme innpå med nokiaen men det gikk ikke, går det ann å konfigurere dette modemet???

Vis noen svarer meg svar så en litt uerfaren datafyr skjønner det :)

Håper på noen forslag

På forhand takk :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, ja det er nokia utstyr i sentralen, dslamene i sentralen er av type nokia, hadde bredbånd fra bluecom fra denne sentralen så derfor har jeg modemet ennå. Nextgentel bruker telenor sitt utstyr i sentralen, sikker på at det ikke er noen løsning på dette???

Lenke til kommentar
Hei, ja det er nokia utstyr i sentralen, dslamene i sentralen er av type nokia, hadde bredbånd fra bluecom fra denne sentralen så derfor har jeg modemet ennå. Nextgentel bruker telenor sitt utstyr i sentralen, sikker på at det ikke er noen løsning på dette???

NGT bruker PPPoA for og logge på så da må du ha en router som støtter det, dog ar noen hevdet at NGT er i ferd med og bruke PPPoE men kan noen med speedtouch opplyse om hva disse er satt opp med?

Har ikke sette noen PPPoA-software for windows.

Og hvorfor vil du buke dette utgammle og nokså sære modemet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...