Andreaz_ Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Hmm... Jeg skal fikse menyen min *kaste JavaScript i bosset* Jeg har snakket litt med jorgis (som sikkert flere kjenner til...) - Skal lage samme mouseOver som han har på jorgis.com Endret 4. januar 2005 av Dasse Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Skal lage samme mouseOver som han har på Husk å legge JS helt på hylla da, du trenger ikke skrive mouseOver nå lenger. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Husk å legge JS helt på hylla da, du trenger ikke skrive mouseOver nå lenger. Ja... Jeg skal prøve Forresten, noen som synes JavaScript har ingen ting på en webside å gjøre (om man kan ungå det)? Er JS fy? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 JS er IMO fy på vitale deler av en side. Til ekstrafunksjoner som ikke er av all verdens karakter er det fin-fint. Lenke til kommentar
joffar Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Er enig med Mr Berg, at Javascript er fyfy på vitale deler på en side. Når en bygger opp en side, bør en lage den slik at enhver bruker har mulighet til å navigere og bruke siden din. Dette gjelder også accessibility for brukere som kan ha diverse handikap, eller har diverse ting skrudd av i nettleseren. Kommer nå og da inn på sider som krever at javascript skal være skrudd på feks. Eller sider der en ikke har muligheten til å stille skriftstørrelse osv.. Dette kan skape problemer for enkelte, og bør derfor unngås..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå