netrom84 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Har tænkt å kjøp en ny bygge-PC. Hær er delene jeg har tænkt ut: komplett (min PC) Har hørt at 300W kan være litt lite, men med bare en hardisk og en CD/DVD så holder d vel? For å bruke OS på SATA har æ hørt at man ofte må ha diskettstasjon. er det riktig og trengs d i dette tilfelle? Er d noe som er overdimisjonert eventuelt flaskehals på PC'n? Har minimalt med peiling sjøl så alle inspill motass med takk. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Skal du ha windows må du ha diskettstasjon for å få installert s-ata drivere. Hvis ikke finner ikke windows hdden og du får ikke installert os. Ville nok valgt mer enn 300W, så holder psu til nye oppdateringer også. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Burde holde med 300W der. Spørs litt om det er qtecwatt eller ikke Du trenger ingen diskett for å få S-ata til å virke med det hovedkortet Edit: Eller gjør du det? Ble usikker når jeg så innlegget over her. Er det ikke slik at hovedkortet "later som" det er en vanlig IDE disk, og at du bare trengte s-ata disketten under Nforce2 systemer? Endret 29. desember 2004 av Serqevx Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Edit: Eller gjør du det? Ble usikker når jeg så innlegget over her. Er det ikke slik at hovedkortet "later som" det er en vanlig IDE disk, og at du bare trengte s-ata disketten under Nforce2 systemer? Når du sier det så kan det gått være du ikke trenger det til det hket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå