kaiern Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg har en account på SWG som jeg ikke husker passordet på ( ), men så skal jeg si opp accounten fordi jeg ikke spiller lenger. Hvordan skal jeg da få sagt den oppp? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Sperre kortet og skaffe et nytt? Lenke til kommentar
arlion Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 egentlig er det en ganske enkel ¨åte å fikse dette på, de fleste mmo spill har muligheten til å finne passordet for deg så lenge du oppgir e-mail og brukernavn. der etter hvis ikke det funker er det ikke værre en å sende en mail til utgiveren med navn adresse etc etc all info som er registrert på accounten, helst credit kort nummeret også, men det er ikke alltid de trenger dette, men det gjør det enklerer for dem. håper dette hjelper. hvis du trenger å kanslerer kontoen i en fei er det jo også mulig å ringe dem selv om det fort kan bli litt dyrt. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 ved siden av "sign in" står det "forgot password?". Trykk der og oppgi mail og brukernavn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå