aksfred Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 eg bestillte ett ett hovedkort som manglet shields&brackets, lurer på om det er noko man trenger? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 eg bestillte ett ett hovedkort som manglet shields&brackets, lurer på om det er noko man trenger? Det er ikke nødvendig med IO-shield(hvis det er det du mener), men det hindrer jo støv og gir "støtte" til kontaktene. Lenke til kommentar
aksfred Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 ja det er det jeg mener! Lenke til kommentar
aksfred Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 hva mener du med støtte til kontaktene, og hva kontakter? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) ja det er det jeg mener! Kjøpte du et demokort eller et brukt fra noen andre? Hvis ikke så skal det følge med shields. Da kan du klage Endret 29. desember 2004 av AMDguru1 Lenke til kommentar
aksfred Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 jeg kjøpte demokort! Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 hva mener du med støtte til kontaktene, og hva kontakter? Alle kontakter på baksiden som skjerm, mus, tastatur, parallell , usb osv. Disse kan bli bøyd fram og tilbake hvis de ikke har støtte. Lenke til kommentar
aksfred Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 åja, forstår!! Lenke til kommentar
aksfred Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 men e da nokon som veit ka brackets e då? Lenke til kommentar
pri Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Det betyr nok at alt du trenger for å montere hovedkortet ikke følger med. Mulig de skriver det bare fr å være på den sikre siden, så jeg ville ventet og sett hva som følger med kortet. Dersom du har et gammelt HK du skal bytte ut, har du nok det du trenger fra før (bortsett fra IO-shield som muligens ikke passer..) Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 men e da nokon som veit ka brackets e då? F.eks ekstra: USB-konakter, FireWire, gameport osv. De festes der som PCI-kortene skal stå og derfra går det ledning til HK'et. Lenke til kommentar
aksfred Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 akkuratt. Tusen takk for hjelpen folkens!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå