Fedje Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 i sommer kjøpte en kompis av meg seg en ny bærbar datamaskin. vi skulle i dag, prøve og spille Anarchy Online. alt funket fint helt til vi skulle loade inn i spillet, da låser alt seg og det kommert en feilmelding, om at det er feil på en eller annen ati fil. vi tenkte derfor at det kansje kunne funke med nye drivere til skjermkortet, jeg har leita etter drivere nå ei god stund, men kan ikke finne noe som helst til bærbare datamaskiner. på www.ati.com finne rjeg ingenting, det kan gost mulig det finnes noe men vår engelsk er ikke så kjempe god. Lenke til kommentar
Seymour Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Omega har drivere. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 husk å fjerne alt av skjermkortdrivere før du legger inn omegadriveren (eller andre skjermkortdrivere, for den saks skyld). Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 ok, takk. skal prøve og surfe litt på sia og se om jeg finner noe inntresangt. Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 husk å fjerne alt av skjermkortdrivere før du legger inn omegadriveren (eller andre skjermkortdrivere, for den saks skyld). dette blir da vanskelig, han har ikke de driverne som han har nå andre plasser enn på pc'n så om noe skulle gå galt sitter han der uten drivere til sitt skjermkort.. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 du skriver dessverre ikke hva slags laptop som trenger driverne, ellers kunne jeg sikkert gravd frem en direkte link til deg. når det gjelder omegadriver (som ganske sikkert virker) så kan du teste denne linken, bare klikk på "i agree" og dermed er nedlastingen i gang. Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 tusen takk til alle som har komt med svar og mange takk til el_cash, driverne du linka til fikksa faktisk problemet vårt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå