.Marcus Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Trenger Gigabyte K8NS Ultra S939 noe spesiell RAM, eller vil det godta Geil rammen min? Har 1.5 GB i bare Geil så jeg gidder ikke kjøpe noe som ikke er kompatibelt. Håper noen gidder å svare? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Ingen som vet noe i det hele tatt? Lenke til kommentar
anatomicpants Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Vet ikke om Geil ram, men deg fikk jeg ikke til å være stabilt med Kingston HyperX ram (2*512) edit: skrivefeil Endret 30. desember 2004 av anatomicpants Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Ikke stabilt med HyperX. Har faktisk sendt en mail til Gigabyte om dette her, men får ikke svar overhodet. Dårlig spør du meg. Skal prøve å finne det ut, men det er frustrerende. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Fikk en melding fra Gigabyte (endelig) og der sa de at Geil burde passe i kortet. De opplyste også om at korter IKKE fungerer med 3 dimms. kun med 1,2 og 4 dimm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå