Gå til innhold

Filoverføring til 6230 timer ut?

Itw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler på at det er dette som er problemer, men kan alltids tipse deg:

Kan det ha noe å gjøre med at når du overfører en mp3 fil via blåtann, vil den legge seg i innboksen, altså på telefon minnet på telefonen? Og hvis telefon minnet ikke er stort nok til mp3 filen, vil det nok bli avbrutt.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte minnekortleser til 140 kroner, og 512 MB MMC kort til 375 kroner i julegave til søsteren min (siden hun fikk seg 6230 av mamma og pappa) fra komplett.no...

Fikk meg også ny telefon i går, hvor det fulgte med minnekortleser, og det går jo bare helt utrolig kjapt :)

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte minnekortleser til 140 kroner, og 512 MB MMC kort til 375 kroner i julegave til søsteren min (siden hun fikk seg 6230 av mamma og pappa) fra komplett.no...

Fikk meg også ny telefon i går, hvor det fulgte med minnekortleser, og det går jo bare helt utrolig kjapt :)

Hvilken mobil?

*nysjerig* :p

Lenke til kommentar

Jeg har hatt masse problemer med bluetooth helt til jeg nylig fikk oppgradere SW (versjon 4.44). Nå går det fint med overføring filer via bluetooth.

Bruk Audio Manager. Du kan da legge mp3 i undermapper på minnekort og lage forskjellige spillelister etter ønske (uavhengig av hvilken mappe mp3 er lagret i).

http://www.expansys.com/forumthread.asp?co...=1689&man=NOKIA

Endret av dinhdau
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...