likferd Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hei! laget et htpc-kabinett for m-atx tidligere i år, og tenkte at jeg skulle legge ut noen bilder så dere får se. Kabinettet ble kansje litt for stort, men jeg ble rimelig fornøyd likevel. Alle bildene er klikkbare. Kabinettet forfra. Her er bare hdd-skuffen montert. Her har jeg montert toppen, som er "sotet plexi" Her er kabinettet forfra med dvd-rom og føtter monter! Et bilde med hardware montert. Litt rotete, men bare for testing. Her er baksiden av kabinettet. Hovedkortbrettet er et lian-li brett jeg moddet med dremel. Nå, hva synes dere? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Nice!!! Den tar seg meget godt ut der den sitter under TV-en min. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Nice!!! Den tar seg meget godt ut der den sitter under TV-en min. Hehe, bra du er fornøyd med arbeidet mitt Lenke til kommentar
.V. Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Er ikke heeelt fornøyd da, den plastbiten som skal skjule dvden har falt av! Lenke til kommentar
likferd Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Er ikke heeelt fornøyd da, den plastbiten som skal skjule dvden har falt av! Sikkert du som er for hardhendt Skal se om vi ikke kan fikse det Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 jævli rått pimp Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 uhh yeah, nice work Lenke til kommentar
likferd Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 jævli rått pimp Hehe, ble litt pimp-aktig ja Butikken hadde bare ku-pels og det jeg brukte i slikt kort-håret stoff. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Hehe det kabinettet hadde passet rett inn i en dårlig hiphop musikk video (no affece til de som måtte like det) Nice! Endret 29. desember 2004 av CaZiO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå