Gå til innhold

Noen som har erfaringer med Nokia 6670?

Anette_

Anbefalte innlegg

Har funnet ut at jeg skal vente til etter vinterferien med å kjøpe mobil, må nesten sjekke hva de har i hamburg før jeg kjøper ;)

Skal også lage en mer oversiktlig tråd med malen til remerser før jeg bestemmer meg helt for hvilken jeg vil ha...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje jeg er det :p Må jo nesten være det hver gang jeg skal velge mobil når jeg har de i et helt år ( E700'en har jeg jo faktisk hatt i over ett år nå.. )

Satt og trykka litt på en kamerats 6630 i går og jeg synes egentlig ikke den er noe særlig å sende meldinger med, tror egentlig jeg kommer til å savne E700'en når det gjelder meldinger. Synd jeg ikke kjenner noen med 6670 slik at jeg kunne sammenlignet de.

Lenke til kommentar

Haha, ja jeg har jo snakka med deg en eller to ganger på msn :p Jeg var på byporten i oslo i dag innom den nokia butikken der, men det var så mange folk og så mye kø så jeg gadd ikke vente lenge for å spørre om å prøve den, Ihvertfall ikke akkurat da og særlig ikke når jeg ikke hadde tenkt til å kjøpe akkurat da.

Får aldri helt bestemt meg, men får se hvor mye som er igjen av de ti tusen jeg har på kontoen nå etter jeg har shoppa i hamburg hele vinterferien men det finner jeg ut. :)

Gikk forresten for å være 20 år i kontroll på et utested i oslo tidligere i kveld, weee :thumbs: ( oki, det var litt vel off topic men det var gøy... )

Fortsat ingen flere som har fått seg 6670 her på forumet?

Eller noen som kan sammenligne den med E700 eller 6630? ( Skal ikke beholde E700'en for alltid selv om det kanskje høres sånn ut men når man aldri får bestemt seg er det ikke så lett... )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...