kammiz Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Dette bildet og de som så ut til å være tatt ute var veldig bra, men de tatt i mørket var ikke fullt så bra. Men bedre enn de E700 tar er de jo helt klart. Kan du sammenligne sms-skrivingen på 6670 og E700 eller er det for lenge siden du hadde sistnevnte? hehe.. det bildet du refererer til er tatt fra et blad.. derav bulken på midten.. trodde det var lettå forstå.. det andre av samme bilen er også tatt fra et blad, men det var tatt alt for nærme.. jeg synes dette bildet Chevrolet Chevelle beskriver bedre hvordan kameraet tar bilder ute.. jeg er fornøyd, mye bedre enn noe jeg har hatt på mobiler før.. sammenligne 6670 og E700 gjorde jeg vel litt i mitt forrige innlegg..? men når det gjelder akkurat knappene.. hmm.. jeg liker nok 6670 litt bedre, for jeg liker ikke å flytte fingrene så langt.. og jeg er gutt, og har ikke akkurat små fingre liksom, så du som jente burde klare det enda bedre.. håper ihvertfall du har mindre hender enn meg.. hehe.. hvis du er usikker på hva du har lyst på så vurder også Qtek 8010 ... en kompis av meg har den, og den har batterikapasitet på opptil 4-5 dager med ganske så mye bruk.. grunnen til at jeg ikke kjøpte den i første omgang er at den ikke er så pen, har ikke så godt kamera og må lades via usb. men hvis neste versjon har et forbedret utseende vil jeg nok vurdere denne sterkt. bare spør mer om du vil.. legg meg gjerne til på msn, enklere å diskutere der.. bruk nicket mitt her på forumet og legg til krøllalfa hotmail.com Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Qtek 8010 virka veldig bra da! Men den har ikke megapixel kamera, hadde aldri hørt om den før men det var noen webshops som hadde den inne da. Skal til Hamburg i februar så jeg kan jo se der om de kanskje har den eller noe lignende der. Har fortsatt litt lyst på 6670 siden den har megapixelkamera, jeg får lissom aldri bestemt meg.. Kan legge deg til i løpet av dagen så kan vi prate mer om 6670, andre som har noe å si om 8010 eller 6670 er veldig velkomne til å svare her! Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 yo, har qtek 8010 her. no3 jeg kan bidra med? noe du trenger å vite Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Qtek 8010 virka veldig bra da! Men den har ikke megapixel kamera, hadde aldri hørt om den før men det var noen webshops som hadde den inne da. Skal til Hamburg i februar så jeg kan jo se der om de kanskje har den eller noe lignende der. Har fortsatt litt lyst på 6670 siden den har megapixelkamera, jeg får lissom aldri bestemt meg.. Kan legge deg til i løpet av dagen så kan vi prate mer om 6670, andre som har noe å si om 8010 eller 6670 er veldig velkomne til å svare her! ja, qtek er en knalltelefon.. for all del. har en kompis som har den.. legg meg til, så kan vi diskutere mer.. du la meg ikke til igår? isåfall må du ha skrevet noe feil.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Qtek 8010 virka veldig bra da! Men den har ikke megapixel kamera, hadde aldri hørt om den før men det var noen webshops som hadde den inne da. Skal til Hamburg i februar så jeg kan jo se der om de kanskje har den eller noe lignende der. Har fortsatt litt lyst på 6670 siden den har megapixelkamera, jeg får lissom aldri bestemt meg.. Kan legge deg til i løpet av dagen så kan vi prate mer om 6670, andre som har noe å si om 8010 eller 6670 er veldig velkomne til å svare her! nå er du slem Anette har nevnt den før... ps! det er bedre å kjøpe den i Norge da den har norsk os. Telefonen kan lades via vanlig adapter eller usb port. Det gjelder også mpx220 eller 9090. Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 hadde 8010 enda vært litt finere, og hatt bedre kamera så hadde den vært knall.. 8020 er vel såvidt meg bekjent sluppet med av orange-operatøren.. den er KNALLFIN! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 hadde 8010 enda vært litt finere, og hatt bedre kamera så hadde den vært knall.. 8020 er vel såvidt meg bekjent sluppet med av orange-operatøren.. den er KNALLFIN! ville vært innlysende svar dette: mpx220 er samme telefon, men med de fordelene du ønsker Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 noen som vet hvor bra batterikapasitet det er på mpx220 da? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Chriastian86 vet det sikkert, som har den Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 noen som vet hvor bra batterikapasitet det er på mpx220 da? med mitt bruk, som er vel 40 sms per dag så varer den ca en uke mer eller mindre. slet faktisk med å tømme batteriet husker jeg... Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) oh... jeg tror jeg må ha den jeg.. er den ganske ny? har ikke hørt noe om den.. har aldri likt motorola.. men dette er jo liksom ikke motorola da.. hvordan er den å koble mot pc og sånn? følger det med usb-kabel? lader den via usb? edit: og så koster den jo skjorta da? grøss!! Endret 25. januar 2005 av kammiz Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Vil ikke ha E700 mer nei, men jeg får aldri bestemt meg mellom 6630 og 6670. Og sidne jeg drar til Hamburg i en uke dagen etter at jeg kan binde abo''et mitt videre så jeg må nesten vente til etter jeg har vært der og se om jeg kunne kjøpt noe uten binding som ikke er i norge.. Hvis det ikke er spørsmål om penger er det bare å gå for 6630! Den er bare "helt rå" på alle punkter! Men for all del, 6670 er også en veldig god mobil... rettelse: 6630 er ikke rå på alle punkter. Satt med den i en mnd, og syntes ikke det var noe spes med den i det hele tatt. Eneste jeg merket meg som forskjell mellom den og 6670, var 3g og bedre tastatur. Jeg mente ikke til sammenligning med andre modeller! Bare at 6630 faktisk er rå på de funksjonene den allerede har... Synes alikevel det er rart at du ikke merket forskjell på prosessor og java-ytelse 6630 og 6670 imellom... Om den er rå på de speks den har, så håper jeg det kommer en ny 3g telefon snart, for denne var bare skuffelse. Merket ikke noe forskjell i forhold til 6630 fordi jeg knudret med 6670 i 10 minutter. Hvis du skal si at den er rå, så er det relativt antar jeg. Dermed så blir det jo å spørre hvorfor er den råere enn feks S700i, Mpx220 eller Qtek 9090? Qtec 9090 har et litt mer PDA preg, så den utelukker jeg. For det første er jo 6630 den eneste av de du nevnte med Symbian OS. De som synes at Symbian telefoner ikke har noen fordel, har jo ikke helt forstått fordelen med Symbian. Tenk å hatt et OS på en datamaskin, hvor du ikke hadde støtte for tredjeparts programmer? Det finnes faktisk mange hundre programmer og spill, som kan være praktiske og nyttige fra alle sider. For det andre er 6630 den absolutt kraftigste av dem du nevnte, innen prosessor-ytelse og ikke minst ram. Faktisk, så finnes det ingen mobil-telefon pr. idag. som har høyere resultater i SPMark og JBenchMark en 6630. Dette er jo selvfølgelig en fordel som merkes på alle punkter, i menyene, i spill og ytelsesaplikasjoner. For det tredje er jo 6630 er 3G telefon, som gjør at f.eks. bruk av Opera og andre nettlesere til noe mye mer underholdene en bare venting. Med 3G er det også mer aktuelt og bruke 6630 som modem, på f.eks. hytta, den bærbare, eller på lan med venner. Personlig sammenligner jeg bare Symbian modeller med Symbian modeller, og vanlige med vanlige. Jeg er fullt klar over at dette er min mening, og at andre enten er enige, eller uenige. Hadde jeg hatt valget mellom en 7650, den første Symbian modellen med bare 4MB minne og en S700i hadde nok valget falt på førstnevnte. Dette bare grunnet operativsystem. Ha en fortsatt fin tirsdags ettermiddag. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 kammiz: Skulle legge deg til, men så var msn nede på søndag. Skal prøve å huske det senere i dag, er på skolen nå. Synes 8010 virka bra bortsett fra utseendet og kameraet.. Ohny: Hva synes du om 8010 da? Hatt den lenge, hvordan er deni bruk osv. ? Christian: Husker ikke at du har nevnt den, og hvis du skal nevne mobiler jeg ikke har hørt om må du nesten legge ved link For jeg er ikke så mye på forumet lenger og får derfor ikke med meg så mye av hva som skjer i mobilverdenen. Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 anette: Hva med Motorola Mpx220 da? snakkes senere idag da vettu. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Anette, ville bare tipse deg om: 6670 er ukens tilbud på MPX.no denne uken, til 3299,- uten abonnement. Absolutt en fin pris. http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=42362 Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 anette: Hva med Motorola Mpx220 da? snakkes senere idag da vettu. Har adda deg nå men du er ikke pålogga akkurat. Kissa: Det hørtes ut som et bra tilbud! Trenger virkelig ny mobil nå for E700'en er så ødelagt i antenna ( noe med antenna er helt fucka siden jeg miste den skikkelig hardt i gulvet en gang) så den legger på hele tiden når jeg prater i telefonen.. Noen som har erfaringer med å handle fra MPX? Liker egentlig å ha en butikk å gå til når det gjelder mobiler for det er ofte så mye feil med de.. Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 alle nokia-forhandlere er pliktet til å ta imot nokia.. enten du har kvittering eller ei.. men har du ikke kvittering må du jo betale da.. så det er ingen grunn til ikke å handle på nettet.. har gjort det ofte selv, sender aldri inn igjen tlf til der jeg har kjøpt den hvis det er noe.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Tar det somregel lang tid før du får tilbake mobil din da? Hvis du sender den inn via f.eks elkjøp eller expert? Tror _kanskje_ jeg skal bestille etterpå.. Søss gadd bare å gi 1500 for E700'en men det er jo greit det da Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 anette: Hva med Motorola Mpx220 da? snakkes senere idag da vettu. Har adda deg nå men du er ikke pålogga akkurat. Kissa: Det hørtes ut som et bra tilbud! Trenger virkelig ny mobil nå for E700'en er så ødelagt i antenna ( noe med antenna er helt fucka siden jeg miste den skikkelig hardt i gulvet en gang) så den legger på hele tiden når jeg prater i telefonen.. Noen som har erfaringer med å handle fra MPX? Liker egentlig å ha en butikk å gå til når det gjelder mobiler for det er ofte så mye feil med de.. MPX.no er en av Norges største web-butikker. Helt seriøs web-butikk. Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Tar det somregel lang tid før du får tilbake mobil din da? Hvis du sender den inn via f.eks elkjøp eller expert? Tror _kanskje_ jeg skal bestille etterpå.. Søss gadd bare å gi 1500 for E700'en men det er jo greit det da det spørs heeeelt på hvor du leverer inn telefonen hvor lang tid det tar.. men det tar ikke noe lenger tid enn om du hadde kjøpt den i selve butikken.. jeg går alltid på www.mobilverkstedet.com som er en butikk i bergen.. hadde litt skurring i høytaleren min, og da byttet de høyttaler på 1 time.. (riktignok mot hastegebyr på 200kr da), ellers ville det tatt en ukes tid.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå