Anette_ Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Gjør det du! Og prøv 6600 samtidig sånn at du kan sammenligne de to hvis du gidder. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Gjør det du! Og prøv 6600 samtidig sånn at du kan sammenligne de to hvis du gidder. storforlangende skal se på det i dag, eller så blir det onsdag når jeg skal tilbake igjen, og møte en av bestevennene mine Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Fikk du sjekket det noen av dagene? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 du fikk sms fra meg tidligere i kveld testet telefonen hos Nokia Shop på Byporten ja. Telefonen er ikke særlig treg, og i følge selger skulle den ha bedre prosessor. Dog skal det nevnes at jeg ikke kunne fordra sms skriving på den telefonen. De underste tastene, og side tastene er vanskelig. De resterende er knøtt små. jeg ville ikke anbefale telefonen...litt fordi jeg vil ha svar på meldingene mine Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Hmm, skal vel til oslo selv snart så jeg får vel kanskje ta meg en tur på byporten og teste den selv. Mari og jeg tenkte kanskje vi kunne ta med marianne sånn at hu fikk vært med deg, også kan mari og jeg shoppe imens Moren til marianne ville visst ikke at marianne skulle dra til oslo alene elns.. Men jeg så litt på en plastikkmodell i butikken i dag og den virket ikke sååå ille da. Noen som har noen alternative telefoner å foreslå ? Hadde skikkelig lyst på 6670, men vil ikke gjøre som da jeg kjøpte E700 ( trosse det alle sier om at jeg ikke burde kjøpe den) og angre på at jeg ikke kjøpte en folk anbefalte.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hmm, skal vel til oslo selv snart så jeg får vel kanskje ta meg en tur på byporten og teste den selv. Mari og jeg tenkte kanskje vi kunne ta med marianne sånn at hu fikk vært med deg, også kan mari og jeg shoppe imens Moren til marianne ville visst ikke at marianne skulle dra til oslo alene elns.. Men jeg så litt på en plastikkmodell i butikken i dag og den virket ikke sååå ille da. Noen som har noen alternative telefoner å foreslå ? Hadde skikkelig lyst på 6670, men vil ikke gjøre som da jeg kjøpte E700 ( trosse det alle sier om at jeg ikke burde kjøpe den) og angre på at jeg ikke kjøpte en folk anbefalte.. ta med marianne personlig syntes jeg tastene trakk ned telefonen, og innholdet virket som en 7610 med noen ekstra programmer. tror ikke du trenger antivirus program Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 hvem er marianne? de som har meg på msn har sett bildet henne felles bekjent av Anette_ og meg. nok offtopic Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) OT: Er vel mer mari enn jeg som kjenner henne, men wotevah, nok om det.. Hvordan synes du tastene var i forhold til 6630 ?Har testet den og syntes at den var veldig slitsom å skrive på i forhold til E700 hvor fingrene bare glir rask over tastene.. Edit: Leeeeif Endret 16. januar 2005 av Anette_ Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 OT: Er vel mer mari enn jeg som kjenner henne, men wotevah, nok om det.. Hvordan synes du tastene var i forhold til 6630 ?Har testet den og syntes at den var veldig slitsom å skrive på i forhold til E700 hvor fingrene bare glir rask over tastene.. Edit: Leeeeif jeg likte 6630 veldig godt. hadde ikke vært for den endeløse feil listen. Minnekortet tok dagen etter under en mnd. sms var en drøm, nesten like lett som 6310i. E700 er grei den da, men tror ikke du vil ha den du har nå Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Vil ikke ha E700 mer nei, men jeg får aldri bestemt meg mellom 6630 og 6670. Og sidne jeg drar til Hamburg i en uke dagen etter at jeg kan binde abo''et mitt videre så jeg må nesten vente til etter jeg har vært der og se om jeg kunne kjøpt noe uten binding som ikke er i norge.. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Vil ikke ha E700 mer nei, men jeg får aldri bestemt meg mellom 6630 og 6670. Og sidne jeg drar til Hamburg i en uke dagen etter at jeg kan binde abo''et mitt videre så jeg må nesten vente til etter jeg har vært der og se om jeg kunne kjøpt noe uten binding som ikke er i norge.. Hvis det ikke er spørsmål om penger er det bare å gå for 6630! Den er bare "helt rå" på alle punkter! Men for all del, 6670 er også en veldig god mobil... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Vil ikke ha E700 mer nei, men jeg får aldri bestemt meg mellom 6630 og 6670. Og sidne jeg drar til Hamburg i en uke dagen etter at jeg kan binde abo''et mitt videre så jeg må nesten vente til etter jeg har vært der og se om jeg kunne kjøpt noe uten binding som ikke er i norge.. Hvis det ikke er spørsmål om penger er det bare å gå for 6630! Den er bare "helt rå" på alle punkter! Men for all del, 6670 er også en veldig god mobil... rettelse: 6630 er ikke rå på alle punkter. Satt med den i en mnd, og syntes ikke det var noe spes med den i det hele tatt. Eneste jeg merket meg som forskjell mellom den og 6670, var 3g og bedre tastatur. Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) jeg kjøpte nokia 6670 og er knallfornøyd..! jeg skriver rundt 2000sms i måneden og joda, tastene er ikke ultimate for sms, men når jeg klarer å skrive sms med kun en hånd mens jeg feks kjører bil, så er det godkjent.. det er heller ikke noe problem å skrive temmelig raskt på telefonen.. jeg ville ihvertfall ikke latt tastaturet hindre meg i å kjøpe telefonen..! den er generelt sett veldig god, jeg bare håper batterikapasiteten tar seg opp litt, jeg er på 3 oppladning nå etter at telefonen var ny, og den varer i ca 1.5 dag med mye sms-skriving. ellers er kameraet veldig bra til å være mobil, synes jeg.. har et eksempelbilde, men det skal sies at det ble tatt ganske hurtig.. så kunne vel fått bedre bilde om jeg hadde prøvd litt. http://www.kammiz.com/Bilde(009).jpg edit: bare noen små trykkleifer Endret 18. januar 2005 av kammiz Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Vil ikke ha E700 mer nei, men jeg får aldri bestemt meg mellom 6630 og 6670. Og sidne jeg drar til Hamburg i en uke dagen etter at jeg kan binde abo''et mitt videre så jeg må nesten vente til etter jeg har vært der og se om jeg kunne kjøpt noe uten binding som ikke er i norge.. Hvis det ikke er spørsmål om penger er det bare å gå for 6630! Den er bare "helt rå" på alle punkter! Men for all del, 6670 er også en veldig god mobil... rettelse: 6630 er ikke rå på alle punkter. Satt med den i en mnd, og syntes ikke det var noe spes med den i det hele tatt. Eneste jeg merket meg som forskjell mellom den og 6670, var 3g og bedre tastatur. Jeg mente ikke til sammenligning med andre modeller! Bare at 6630 faktisk er rå på de funksjonene den allerede har... Synes alikevel det er rart at du ikke merket forskjell på prosessor og java-ytelse 6630 og 6670 imellom... Endret 18. januar 2005 av håvard87 Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Vil ikke ha E700 mer nei, men jeg får aldri bestemt meg mellom 6630 og 6670. Og sidne jeg drar til Hamburg i en uke dagen etter at jeg kan binde abo''et mitt videre så jeg må nesten vente til etter jeg har vært der og se om jeg kunne kjøpt noe uten binding som ikke er i norge.. Hvis det ikke er spørsmål om penger er det bare å gå for 6630! Den er bare "helt rå" på alle punkter! Men for all del, 6670 er også en veldig god mobil... rettelse: 6630 er ikke rå på alle punkter. Satt med den i en mnd, og syntes ikke det var noe spes med den i det hele tatt. Eneste jeg merket meg som forskjell mellom den og 6670, var 3g og bedre tastatur. Jeg mente ikke til sammenligning med andre modeller! Bare at 6630 faktisk er rå på de funksjonene den allerede har... Synes alikevel det er rart at du ikke merket forskjell på prosessor og java-ytelse 6630 og 6670 imellom... Om den er rå på de speks den har, så håper jeg det kommer en ny 3g telefon snart, for denne var bare skuffelse. Merket ikke noe forskjell i forhold til 6630 fordi jeg knudret med 6670 i 10 minutter. Hvis du skal si at den er rå, så er det relativt antar jeg. Dermed så blir det jo å spørre hvorfor er den råere enn feks S700i, Mpx220 eller Qtek 9090? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Tusen takk for bilde kammiz! Hadde vært fint om du kunne tatt flere, ellers får jeg vel lete etter tester osv på internett for å se hvordan den er.. Fint å få erfaringer fra noen som har den, men jeg må nesten si at det bare er dumt av deg å sende meldinger mens du kjører bil. Det er bare min mening da, selv sender jeg rundt 1400 meldinger i måneden og vil ha en mobil som er bra å skrive med. Har du prøvd T630, E700 elelr har du evt. andre å sammenligne den med? Man merker nok forskjell på ytelse men jeg vet ikke om jeg trenger så veldig bra ytelse, skal ikke bruke den til så mye.. Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 jeg har hittil hatt: Phillips Fizz, Phillips Diga, en eller annen Panasonic, 6110, 6150, 3300, 3310, 3330, 7210, 3650, T310, T610, N-Gage, E700, K700, og nå 6670.. jeg hatet e700, fordi den hadde så store bokstaver på skjermen og fordi alt ble borte hvis man kom borti rødt rør.. t610 som tilsvarer t630 om man ser bort fra knappene var grei nok, men alt for treg.. 6670 er en av de bedre telefonene i mine øyne. selv om k700 var veldig god på sms. og jada, jeg er enig i at å skrive sms når man kjører bil er ikke så smart, men man har jo lov til å røyke og fikle med stereoanlegg og det meste annet liksom, så synes mobilhysterien er litt oppskrytt.. pluss at jeg er på 4 året med sertifikat, ingen ulykker noen gang, om man ser bort fra at jeg har blitt påkjørt 3 ganger av kvinnfolk!.. hehe.. alle gangene dems feil.. men dette var VELDIG offtopic.. flere bilder finner du på 6670 bilder dette er alt jeg har tatt hittil.. så beklager festbilder.. vi lekte oss med en rød parykk, en skottelue, en cowboyhatt, og til slutt en hårklippemaskin og en forferdelig svær dildo.. hahahah... det vil nok forklare en del av bildene, og så får du se hvordan kameraet funker i fylla.. det funker etter min mening dårligst på for nært hold.. om det skulle være noe mer du lurer på må du bare spørre!! om jeg skulle nevne noe mer når det gjelder sms, så er den treg til å åpne nye meldinger, men det har nok noe med at det ligger ganske mange hundre meldinger i innboksen.. den var ikke sånn når innboksen var tom.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Dette bildet og de som så ut til å være tatt ute var veldig bra, men de tatt i mørket var ikke fullt så bra. Men bedre enn de E700 tar er de jo helt klart. Kan du sammenligne sms-skrivingen på 6670 og E700 eller er det for lenge siden du hadde sistnevnte? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Annette_ : Jeg synes du ska slå til å kjøpe 6630, prisforskjellen er ikke så stor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå