rvenes Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Først av alt, Hw.no's forum er topp, men vis man har spesielle probelm etc så kan det vere lurt og poste på forskjellge forum rundt om i verden. Snakker da helst om engelsk språklige forum, for er ikkje så stødig i tysk. Har surfa litt på: (foruma) Amdmb The Teach report Tomshardware og seff her på hw.no Lurer også på Hardware kanaler på irc... Er på hardware.no på efnet men finnes det fleire store. Eg vil tippe det, men det var og finne dei da! Og noken som veit om ei side spess om nForce chipsett? Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 http://www.sysopt.com <- utrulig stor side, virker som det er mye mer seriøst enn forum.hardware.no.. og på engelsk :0 Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Forumet til http://www.arstechnica.com, er veldig bra og seriøst. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 8. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2002 Jau mange bra sider der, men kva med irc kanaler? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Quote: Den 2002-06-08 04:12, Cornel skrev:Jau mange bra sider der, men kva med irc kanaler? HardOCP på efnet, men der kan du måte både utrolig useriøse idioter, og folk med uhyggelig masse peiling. Det er en del norske folk der, men man sliter litt med å få de til å innrømme det (av en eller annen merkelig grunn) En del dansker har jeg også "sett". "Storfe", "duckman", "DieselMink" er folk som sitter inne med mye viten. (norske) Men som sagt... Det avhenger av dagsformen til folka der hvordan du blir behandlet. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Du har det norske Diskuter.no, antaglig det nest største hardware-forumet i Norge. Her er noen fler jeg er medlem i, ikke veldig aktiv da :razz: Overclockers Australia Forums Overclockers Forums [H]ard|Forum [VR-Zone Hardware Forum] Amdmb.com Forums MadOnion.com's Discussion Board NordicHardware Her er fler: AOA Forums icronticforums.com [ Denne Melding var redigert av: Kamerat på 2002-06-08 10:53 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå