Gå til innhold

HK, s-478, hvilket kort vil mest?

joerne

Anbefalte innlegg

hei, kjøpte meg nettopp en cpu, en p4-2.8.

bestilte fra usa, kommer om et par dager, han som solgte, solgte den som en ES.

jeg er enda litt usikker, og vil se det før jeg tror det, men prisen ble uansett mye billigere enn i norge. så ble et godt kjøp.

noen som har et tips om et godt hk, som klokker mest og best, og som kan stille på multiplier?

mvh, jørn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trodde de fleste kortene til ABit hadde UGuru? Det eneste som duger er riktignoc OC programmet, da det andre bare er en del gimmicks. Ai7 har UGuru, det er jeg så utrolig sikker på, sitter nemlig rett ved siden av et akkurat nå. Men jeg klarer ikke å få FSB over 228 MHz, derfor bytter jeg til S-939 snart.

Post Nr. 300 :w00t:

Edit: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122526

Endret av Hubman
Lenke til kommentar

jeg har ikke noe imot å klokke i bios, det viktige er at multiplier kan stilles.

har hørt mye bra om overklokkingen til asus p4p800, men også mye om at vcore blir ustabil når den høynes!

noen erfaringer med overklokkinger av sine egne kort?

har vel egentlig kortet søket inn til msi neo2, abit ic-7 og asus p4p800

eller var det p4c800, er ikke helt sikker.

mvh, jørn

Lenke til kommentar
Trodde de fleste kortene til ABit hadde UGuru? Det eneste som duger er riktignoc OC programmet, da det andre bare er en del gimmicks. Ai7 har UGuru, det er jeg så utrolig sikker på, sitter nemlig rett ved siden av et akkurat nå. Men jeg klarer ikke å få FSB over 228 MHz, derfor bytter jeg til S-939 snart.

Post Nr. 300 :w00t:

Edit: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122526

Hvis du ser her, så ser du at UGuru ble lansert for litt over 1 år siden, så alle kort før den tids har ikke UGuru.

PS: Grattis med 300 inlegg :thumbup:

Lenke til kommentar

det kan hende, men jeg kommer sikkert aldri selv til å modde noe som helst fysisk på kortet, jeg er analfabet når det kommer til å drive med loddebolter.

men ingen andre ideer? leste en test om det abit ai7, det så jo kjempe ut. men er ikke lett å vite om jeg kan stille på alt jeg trenger.

mvh, jørn

Lenke til kommentar

som sagt, har jeg snabbet til meg en utgave som kalles 2.8 ES.

ES = Engineering Sample

på disse er multiplier åpnet.

har ikke fått den hjem enda, så er aldri 100% sikker, men den ble solgt som det, og jeg vet de finnes, og har sett flere tester. så håper jo.

har nesten blitt religiøs faktisk siste dagene.

mvh, jørn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...