t0ffemannen Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg har satt sammen pcen, men den gir ikke skjermbilde.. MSI K8N NEO FSR Hovedkort for S754 nForce3 250GB AMD 3000+ med orginalviften Q-tec kabinett Deer 300w Gforce MX 440 Jau.. Det som ofte skjer er at når jeg skrur på strømmen (enten ved bryteren eller ved å ta i stikkontakten) starter pcen opp (cpu-viften går) i ca 5-10 sek.. Av og til i mindre enn det også. Led'ene er jeg ganske sikker på at står riktig i.. Jeg har prøvd med andre deler, kombinert bytter og stresset på med: Annet minne, skjermkort, harddisk.. Selv om det ikke har mye å si ville jeg bare nevne det. Må få sagt det meste, slik at dere ikke spør om slikt. Det er ikke noen lyd fra hovedkortet når den starter.. ikke et lite pip engang. Heller ikke noe lys, da dette hovedkortet ikke har det. Har ikke prøvd med annet hovedkort (har ikke mulighet..) og ikke prøvd med annen psu. Tror jeg skal prøve det.. Men skriver til dere først. Om det er Hovedkortet som er defekt, skal jeg da ta det med til butikken (ikke kjøpt på nett) og si hva? Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Prøv og putt rammen i en annen slot! Tok feil første gangen jeg også! Da rykket viftene bare litt! Lenke til kommentar
Seymour Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Da kan du si at det er defekt, og at du selvfølgelig brukte antistatiskarmlenke da du monterte maskina. Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Ja jeg har prøvd minnet i alle slot'ene. Lenke til kommentar
Seymour Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Har du prøvd å starte maskinen med bare skjermkort. Ingen IDE-drives eller tilleggskort som lydkort osv.. Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Ja har prøvd ! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Har skjedd med meg før, da satt ikke CPU kjølern på ordentlig, og maskinen skrudde seg automatisk av, for å ikke ta fyr... Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Tror ikke det er cpu kjølern den sitter som den skal ! Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg fant feilen ! Det var psuen som var ødelagt,så jeg byttet den og så funket alt helt fint ! Men Takker for svar ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå