DezTruckTor Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hei Jeg har en Dell 19" CRT-skjerm som har en overdose gul i fargebalansen. Da jeg satte i skjermen i maskinen, viste den normale farger. Når windows startet opp, begynte den å flimre mellom vanlig og gul-overdose, før den til slutt bestemte seg for å forbli gul. Jeg har sjekket hvitbalanse-innstillignene i selve skjermen, men uansett hvordan jeg stiller den, så er den og blir gul. Forslag noen? Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Høres ut som kabelfeil spør du meg. Prøv å røre litt på kabelen, og sjekk kontaktene. Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Dobbeltsjekket kontakt. Fortsatt samme feilen. Verd å merke seg er at den forrige skjermen som jeg hadde tilkoblet virket helt fint. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Ingen pinner som er skjeve? Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Nope. Den er helt ny. Jeg fikk den fra Dell i dag siden den forrige var kaputt. I mellomtiden brukte jeg en annen skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå