Lil-H Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 God jul, håper dette er ritkig sted å poste I en liten periode så har dataen min pltuselig skrudd seg av, samme om jeg spiller spill eller browser på nettet. Jeg kjører antivirus og spy/ad-ware 1 gang hver uke, jeg har ikke virus, men det hender jeg har adware, noe som jeg sletter med en gang. Har Systemworks 2005 og spysweeper. Jeg sjekket for en liten stund tilbake om det kunne være blaster, siden jeg fikk opp en slik "the computer will reboot in 60 seconds" men jeg trykte bare "shutdown -a" nå kommer ikke den meldingen opp lenger, men daten forstetter å skru seg av. Jeg får vel teste andre worms utryddelser, men vet ikke hvilke. Hovedkort: Epox 8rda3+ cpu : 2800+ @ 3200+ hdd : Wd 80+80+250 dvd -/+r : Plextor 708 A RAM : TwinMos 512*2 pc 3200 @ auto jeg kjører 1 vifte i front, 1 bak, en kraftig på cpu'en, samme med skjermkort. det er også kjølere på Nord og sør portene. Det kan hende det er min psu, dette er en sweex 450 W, spurte på komplett om den ville dra dataen, og de sa at det skulle den klare fint Har dere noen gode forslag? Lenke til kommentar
Nmcu Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Du har et virus på maskinen din som heter sasser, virus program er viktig.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg hadde også et lignende problem i starten, maskinen restartet opptil flere ganger daglig. Men bare når jeg var på nett. Jeg måtte oppdatere driverne til isdn kortet mitt. Det hjalp meg. Lenke til kommentar
Mistar Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Kan alltids sjekke om denne; Kontrollpanel - System - Advanced - Setup and Recovery - settings. Sjekke at system failure ikke står haket av på "automatically restart". Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg sjekket ang sasser, fant ikke noe. Jeg tror jeg har testet noen lignende med denne "automatic restart" huket den av nå, får håpe det hjelper =) Takk for svar Lenke til kommentar
wil Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 jeg har også problemer med at maskina restarter, men stortsett bare når den er på nett. men hos meg så ser det ikke ut som at det er en driver, men det er DCOM som kræsjer her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå