aksfred Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 eg lurer veldi på hva skjermkort eg skal kjøpe, hvis noen har noen idèr om hva eg kan kjøpe så er det bra? Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Du kan kjøpe dette.. https://prisguiden.no/produkt/9281 Trenger du hjelp til å kjøpe skjermkort, eller hjelp til å velge hva slags skjermkort du skal kjøpe. Det begynner å bli temmelig mange poster hvor folk lurer på hva slags skjermkort de skal kjøpe. Hva med å titte litt på dem? Du kan i det minste si hva slags kriterier du har. Hvor mye du vil gi for skjermkortet, hvor bra det bør være osv. Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Du har ikke kjøpt noen av disse skjermkortene altså? Hvorfor lagde du forresten en helt ny tråd til akkurat det samme emnet (bare noen timer etter at du lagde forrige tråd). Jeg tror ikke kan forklare min frustrasjon over slike brukere av forumet som deg. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=351738&hl= Endret 29. desember 2004 av PsychoPat Lenke til kommentar
aksfred Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 dette skjermkortet såg jo ganske bra ut, eg for sjå litt te. ellers så trur eg at eg går for dette skjermkortet!! Lenke til kommentar
aksfred Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 du skjønner eg er ny her!! Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Det har vel ikke noe å si om du er ny eller kjent på dette forumet. Du fikk god hjelp i den forrige tråden. Jeg foreslår at du holder deg der. Tips: Når du lurer på noe så ikke lag flere enn én tråd. Du bør ikke spamme din egen tråd etter bare noen få timer og ikke mas. Du kommer langt med litt tålmodighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå